וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגרה סיסטמס, שהוקמה ע"י ישראל דרורי, השלימה גיוס סיד של 2 מ' ד' מהקרנות קודיאק וג'נסיס

בעז בבאי

15.10.2002 / 16:02

אדי שלו, מנכ"ל ג'נסיס: החברה מתכננת לפתוח מרכז פיתוח בישראל; צוות הניהול של לגרה כולל את יובל גורן, לשעבר סגן נשיא בכיר באלווריון



חברת לגרה סיסטמס, שהוקמה על ידי הישראלי ישראל דרורי, השלימה גיוס סיד בהיקף של 2 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון קודיאק האמריקאית וג'נסיס פרטנרס הישראלית.



אדי שלו, מנכ"ל ג'נסיס, ציין שההשקעה של ג'נסיס, בהיקף של מיליון דולר, היתה השקעת הסיד הראשונה בשנתיים האחרונות. לדבריו, חברת הסטארט אפ האמריקאית מתכננת לפתוח מרכז פיתוח בישראל.



דרורי, המשמש כנשיא ומנכ"ל החברה, הוא מייסד ומנכ"ל חברת הסטארט אפ הישראלית MeetU, שנרכשה ביוני על ידי חברת פוליקום, בעסקה שבוצעה לפי שווי חברה של כ-9 מיליון דולר. MeetU פיתחה יכולות להעביר תקשורת נתונים בווידיאו קונפרנס, המשלימות את יכולות העברת הווידיאו והאודיו הקיימות במוצר ה-WebOffice של פוליקום. WebOffice הוא משרד מקוון המאפשר פגישות עסקיות מקוונות, שיתוף מסמכים ויישומים על פלטפורמה מאובטחת המבוססת על דפדפן האינטרנט.



דרורי ייסד וניהל בעבר את חברת NetXchange וכיהן בתפקידים ניהוליים בחברות הישראליות אלווריון ולנאופטיקס.



צוות הניהול של לגרה כולל בין היתר את יובל גורן, לשעבר סגן נשיא בכיר להנדסה ותפעול באלווריון, המשמש סגן נשיא ומנהל מוצר ואת תום ארמולוביץ, מייסד משותף וסגן נשיא להנדסה אשר שימש עד לאחרונה כמנהל להנדסה בחברת סיסקו.



לגרה, הממוקמת בבוסטון, מפתחת מערכת בתחום רשתות תקשורת אלחוטיות מקומיות (wireless LAN) לשוק הארגוני, אשר משתלבת בתשתית הרשתית של חברות.



ג'רי גנות, שותף מנהל בקרן ג'נסיס, יצטרף לדירקטוריון של לגרה, שבו חברים דרורי ומייק אוניל, שותף בקרן קודיאק, אשר יכהן כיו"ר החברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully