וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: סיטיגרופ עולה ב-7.7% בעקבות דו"ח מוצלח; אינטל עולה ב-5.9% לקראת הדו"ח

דפנה מאור

15.10.2002 / 18:28

עליות במניות הבנקים בעקבות דו"חות של בנק אוף אמריקה וסיטיגרופ; מדד השבבים עולה ב-3.7%



ענקית הפיננסים הגדולה בארה"ב, סיטיגרופ, ויצרנית הרכב ג'נרל מוטורס מובילות את העליות במגזר הבלו צ'יפ בוול סטריט לאחר שפירסמו דו"חות טובים מהצפוי. עליות נרשמות במרבית המגזרים בשוק.



בחזית המקרו: המלאי העסקי בבתי החרושת, מחסני הסיטונאים והחנויות בארה"ב ירד באורח בלתי צפוי בחודש אוגוסט בשל חשש החברות מפני התאוששות כלכלית איטית שלא תצדיק אגירת מלאים. המלאי התכווץ ב-0.1%, לראשונה מאז חודש אפריל. תחזיות הכלכלנים צפו עלייה של 0.1%, לאחר שבחודש יולי עלו רמות המלאי ב-0.4%. המכירות של בתי העסק בארה"ב עלו ב-0.2% לאחר שזינקו ב-1.3% ביולי.



עלייה של 7.7% נרשמת במניית סיטיגרופ לאחר שדיווחה על גידול של 23% ברווחי הרבעון השלישי. ההצלחה נזקפה לחטיבת הבנקאות הקמעונית, אשר קיזזה תחומים בעייתיים כמו בנקאות השקעות ותחום ההלוואות המסחריות. הצלחה נרשמה גם לבנק אוף אמריקה ברבעון השלישי, עם זינוק של 166% ברווח שעלה על התחזיות.



בעקבות סיטיגרופ עולה המתחרה ג'יי.פי מורגן ב-8.1%; בנק אוף אמריקה, אשר שילש את רווחיו ברבעון, עולה ב-5.3%.



ג'נרל מוטורס , ענקית תעשיית הרכב, עולה ב-5.8% לאחר שדיווחה על רווח של 696 מיליון דולר ברבעון השלישי, לפני הוצאות חד פעמיות. הכנסות החברה עלו ב-2.6% ל-43.6 מיליארד דולר.



בתחום הטכנולוגיה נראית מגמה חיובית: אינטל , הצפויה לדווח היום על תוצאותיה הרבעוניות אחרי הסגירה, עולה ב-5.9%. ענקית הטכנולוגיה, המתמחה בייצור שבבים למחשבים אישיים, צפויה לדווח על תוצאות בהתאם לתחזיות המונמכות שמסרה בתחילת ספטמבר. עיקר העניין יימצא בתחזיות לרבעון הרביעי, החזק ביותר מכל רבעוני השנה עבור אינטל. מדד מניות השבבים עולה ב-3.7%.



מיקרוסופט עולה ב-2.8% לאחר שגולדמן סאקס אמר כי ענקית התוכנה צפויה לעמוד בתחזיות לרבעון או לעלות עליהן מעט. מיקרוסופט תפרסם את תוצאותיה ביום חמישי אחרי הסגירה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully