וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונה מפרק זמני לקירט אבטחה ושמירה - פיטרה אתמול את 1,400 עובדיה

אמיר הלמר

15.10.2002 / 13:58

ביהמ"ש: על המפרק הזמני לעשות מאמץ להפעיל את החברה כעסק חי; העובדים לא יקבלו ככל הנראה את משכורת ספטמבר; בבקשת הפירוק נטען כי חובות הלקוחות לחברה מוערכים בכ-14 מיליון שקל



שופטת ביהמ"ש המחוזי בתל אביב ורדה אלשייך מינתה היום את רו"ח עליזה שרון כמפרקת הזמנית של חברת קירט אבטחה ושמירה, אחת מחברות השמירה הוותיקות בארץ, שהעסיקה עד אתמול כ-1,400 עובדים ופיטרה את כולם עקב קשייה להמשיך ולפעול.



בבקשה דחופה לפירוק החברה ולמינוי מפרק זמני שהגישו העובדים באמצעות עו"ד גלילה הורנשטיין, נטען כי החברה נקלעה לקשיים תזרימיים כבדים, וכי חשבונות החברה עוקלו לאחרונה. רשויות מע"מ הטילו עיקולים על כספים של החברה.



בבקשה מציינים העובדים כי בשלושת החודשים האחרונים ניסתה החברה לגייס משקיעים שונים וניהלה מו"מ אינטנסיווי עם שלושה גופים גדולים במשק, אך המו"מ לא צלח ולכן נאלצה החברה לחדול מפעילות ונתנה הסכמתה לבקשת הפירוק.



העובדים מציינים כי אתמול הודיעה להם החברה על הפסקת עבודתם וכי לא תוכל ככל הנראה לשלם להם את משכורות חודש ספטמבר. החוב לעובדים, כך נטען, עומד על כ-8 מיליון שקל.



עוד נטען בבקשה כי יש דחיפות במינוי מפרק זמני שכן נוצר ואקום ניהולי ויש הכרח לשמור על נכסי החברה, הכוללים עובדים ולקוחות, לצורך בדיקת האפשרות של המשך פעילות לצורך מכירתה כעסק חי.



בבקשה מצוין בהקשר זה כי בבעלות החברה 400 כלי ירייה המפוזרים בין עובדי החברה באתרי עבודה שונים.



בבקשה נטען עוד כי מינוי המפרק הזמני יאפשר לגבות חובות של החברה מלקוחות, המוערכים בכ-14 מיליון שקל.



כאמור, השופטת ורדה אלשייך נענתה לבקשה וקובעת בהחלטה כי לאור העובדה שבחברה 1,400 עובדים, על המפרקת הזמנית לעשות מאמץ להפעיל את החברה כעסק חי. קירט אבטחה הינה בבעלות משפחת קוריצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully