וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובותיה של קירט אבטחה שפיטרה 1,800 עובדיה - כ-40 מיליון שקל

עינב בן יהודה

15.10.2002 / 17:55

סיפקה שירותי אבטחה לנמל אשדוד, ולחוותו של ראש הממשלה; חייבת 16 מ' ש' לבנק איגוד ולבנק הבינלאומי; לאחרונה ניהלה מו"מ עם החברות מיקוד ומודיעין אזרחי כדי לגייסן כמשקיעות



חובותיה של קירט אבטחה, שהיום מונה לה מפרק זמני, מסתכמים בכ-40 מיליון שקל. החברה שפיטרה אתמול כ-1,800 עובדיה, כ-1,400 מהם עובדים קבועים והיתר עובדי קבלן, נותרה חייבת לעובדיה כ-8 מיליון שקל עבור משכורות חודש ספטמבר ופיצויי פיטורין.



נוסף לחובותיה לעובדים, נותרה החברה חייבת כ-15 מיליון שקל לבנקים, כ-80% מהסכום לבנק איגוד והיתרה לבנק הבינלאומי. בנוסף חייבת החברה כ-10 מיליון שקל לרשויות המס וכ-7 מיליון שקל נוספים לנושים אחרים. בבקשת הפירוק שהגישו היום עובדי החברה נטען כי לקוחות החברה חייבים לה כ-14 מיליון שקל.



החברה, העוסקת בתחום האבטחה והניקיון, היא אחת מהחברות הותיקות בתחום ונמצאת בבעלות משפחת קוריצקי. בין היתר סיפקה שירותי אבטחה לנמל אשדוד ולחוותו של ראש הממשלה אריאל שרון.



בבקשה דחופה לפירוק החברה ולמינוי מפרק זמני שהגישו העובדים, באמצעות עו"ד גלילה הורנשטיין, נטען כי החברה נקלעה לקשיים תזרימיים כבדים, וכי חשבונות החברה עוקלו לאחרונה. רשויות מע"מ הטילו עיקולים על כספים של החברה.



בבקשה מציינים העובדים כי בשלושת החודשים האחרונים ניסתה החברה לגייס משקיעים שונים וניהלה מו"מ אינטנסיווי עם שלושה גופים גדולים במשק, אך המו"מ לא צלח ולכן נאלצה החברה לחדול מפעילות ונתנה הסכמתה לבקשת הפירוק. ל-TheMarker נודע כי בין הגופים עימם ניהלה החברה מגעים היו חברות האבטחה מיקוד ומודיעין אזרחי.



כאמור, השופטת ורדה אלשייך נענתה לבקשה וקבעה כי לאור העובדה שבחברה 1,400 עובדים קבועים על המפרקת הזמנית לעשות מאמץ להפעיל את החברה כעסק חי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully