וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להעביר איתו את הלילה: המדריך לרכישת מצעים

מערכת וואלה! בשיתוף קניוני עזריאלי

3.4.2016 / 7:47

עונת החלפת המצעים נפתחה. זה הטיימינג הנכון להתעדכן איזה מצעים ילטפו אתכם בשינה, מה יגרום לכם הכי פחות להזיע ומהו הבד הזול ביותר?

מצעים לקיץ בקניוני עזריאלי. דניאל לילה,
מצעי סאטן עם דפוס דיגיטלי מבית פוקס הום: ציפה זוגית 369.90 שקלים; ציפה יחיד 289.90 שקלים; ציפית 59.90 שקלים/דניאל לילה

העונה הפורחת כבר כאן. רבים החלו לסדר במרץ את הארון לכבוד בוא האביב ולארגן את הבגדים הקלילים, כדי שאלה יהיו נגישים בצורה נוחה לשליפה. עכשיו, כל שנותר לעשות הוא להקדיש זמן ותשומת לב למצעים, אלה שעוטפים אתכם בסופו של ערב ושולחים אתכם לתחילתו של יום. מצעים יש לזכור, נחשבים לחלק בלתי נפרד מסדר היום של כולנו בנקודה הזאת שנקראת חילופי עונות. אין הכוונה כמובן לדוגמאות וההדפסים שמלווים אותנו בשעות המאוחרות של הלילה, אם כי בסוג הבד, צפיפותו והמגע שלו על העור. לכל אחד מאתנו ישנה רגישות שונה לבד. זה בא לידי ביטוי בביגוד ומכאן, הדבר דומה גם למצעים.

מצעים מבית גולף אנד קו. יונתן בלום,
מצעי סאטן מבית גולף אנד קו: ציפית 69.90; ציפה 329-399 שקלים/יונתן בלום

שוק המצעים בשנים האחרונות עבר מהפך של ממש. המצעים הפכו למצרך נגיש, ניתן להשיג דגמים נוחים, נעימים ואסתטיים במחירים השווים לכל כיס. לא חייבים להתייצב בחנויות היוקרה כדי להשיג סט נחמד ויתרה מכך, לפעמים מספיקה קפיצה אחת לסופר מרקט כדי למצוא סט שווה להעביר איתו את הלילה, באיכות נאותה ובשלל דוגמאות לבחירה. הבד אמנם לא יהיה מהאיכותי ביותר שיש לשוק להציע, אבל עדיין מדובר בסוג של פתרון. ואם בכל זאת מתחשק לכם ליהנות מחוויית קניה של אלו, הרשתות הישראליות הפזורות בקניוני עזריאלי כגון פוקס הום, גולף אנד קו וורדינון יוכלו לסייע לכם במשימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מצעים לקיץ מבית ורדינון בעזריאלי. גלעד רדט,
סט מצעים 100%כותנה זוגי מבית ורדינון: 629.9 שקלים/גלעד רדט

איזה מצעים כדאי לקנות לקראת העונה החמה?

צמד המילים הראשון שיש להכיר בעת רכישת מצעים הוא "צפיפות הבד". המשמעות של אלה מתייחסת למעשה לצפיפות של מספר החוטים הנמצאים באינץ' מרובע, במארג של שתי וערב. אבל לא נלאה אתכם בחישובים מסובכים, כל שעליכם לעשות הוא לחפש את התווית הקטנה שעל המוצר ולראות עד כמה המספר של צפיפות הבד גבוהה. ככל שהמספר הזה גבוה - הבד חזק יותר ומכאן, אתם יכולים להבין שהוא איננו נשחק במהירות בכביסה, ויתרון נוסף שהוא מציע הוא תחושה נעימה ורכה למגע. המספר המומלץ בעניין זה הינו 200-300 לאינץ'.

אחד המוצרים שנכנסו לאחרונה במרץ לשוק המצעים בישראל הוא הפשתן. הסיב הטבעי שעושה טוב לקיבה הוכח כאידיאלי גם כמצע נעים ומפנק לישון ולהתכרבל איתו. אבל לא רק הישנים בו יכולים להיות רגועים – גם כדור הארץ נהנה ממנו, מאחר שמדובר בצמח ידידותי וסימפטי שאיננו צורך כמויות גדולות של מים, דישון או הדברה. בנוסף, סיב הפשתן חזק פי חמישה מסיב הכותנה. הבד שנוצר ונתפר מפשתן נחשב לאנטי בקטריאלי, הוא מתייבש מהר ואיננו מהווה מצע לחיידקים. המשתמשים מצעי פשתן לא צריכים להחליף מצעים כשהעונות מתחלפות. מדובר בבד אוורירי בקיץ שגם מבודד בחורף. הוא נעשה רך ככל שמכבסים אותו ואיננו נשחק עם הזמן. מצעים מפשתן נכון להיום אינן מוצר זול, שלא לומר יקר. טווח המחירים משתנה אבל יש לקחת בחשבון שמדובר בהשקעה לטווח הארוך.

מצעים לקיץ בקניוני עזריאלי. דניאל לילה,
מצעים בדגם רומנטי מבית פוקס הום, 100% כותנה: ציפית 49.90 שקלים; ציפה יחיד 269.90 שקלים; ציפה זוגית 329.90 שקלים/דניאל לילה

המצעים שנחשבים נוחים לרוב האוכלוסייה מורכבים מ-100% כותנה. הם מתאימים במיוחד לקיץ, לא מזיעים איתם הרבה והם עמידים בכביסות מרובות. אך אם יש לכם פטיש למראה ישר, רצוי לקחת בחשבון את העובדה שמצעי כותנה מתקמטים בקלות ומצריכים גיהוץ. הבשורה המשמחת בתחום היא שעם השנים נכנסו לשוק דגמים שנעשו בטכנולוגיה המונעת קמטוטים על גבי הבד. את המצעים מהסוג הזה אין סיכוי שתפספסו – הכיתוב על גביהם בנוסח: "אל קמט", תמיד יהיה ברור ובולט. יחד עם זאת, אל תצפו מאלו שיקבלו מראה מגוהץ אחרי הסיבובים והחבטות שהם זוכים לקבל במכונת הכביסה. מחירי מצעי הכותנה משתנים בהתאם לחנויות הם בהחלט יכולים להגיע לסכומים גדולים, אבל הבשורה המשמחת שאם תעשו מחקר ותחפרו הרבה תמצאו גם כאלה במחירים נוחים.

מצעי המשי הם אמנם נעימים בקיץ, יש להם מגע קריר ומראה רומנטי ועשיר, אבל בסרטים זה עובד יותר טוב מאשר בחיים האמתיים. משי הוא חומר מחליק, ובלילה כשישנים ואין ממש שליטה על הגוף המצב הופך פחות נוח לרוב האנשים. בנוסף, מצעי משי מצריכים כביסה עדינה ואם המכונה שלכם לא מיומנת לכך, או לחילופין אין לכם את הפנאי לכבס ידנית, קחו בחשבון שמכבסה היא תחנה כמעט קבועה למצעים מסוג זה. מצעי משי נחשבים למוצר יקר יחסית, ואם אתם לא הולכים לכבס אותם בעצמכם בבית כדאי שתוסיפו את עלויות התחזוק.

מצעים לקיץ מבית ורדינון בעזריאלי. גלעד רדט,
סט פלמינגו 100% כותנה מבית ורדינון: 439.90- 699.90 שקלים/גלעד רדט

סוג נוסף של מצעים שנחשבים נעימים למגע בקרב הרבה משתמשים הוא סאטן-פוליאסטר שמורכב מ-100% ניילון. היתרון הגדול של אלו מבוסס על מחיר זול במיוחד ומכאן, אפשר להבין למה הוא מהנרכשים והפופולריים. החסרונות הגדולים של מצעים אלו כמו מאחדים את החסרונות של כלל המצעים. הם גורמים למשתמש להחליק בהם, מתקמטים בקלות וכושר הספיגה שלהם נמוך, או אם תרצו הבד אטום ואיננו "נושם".

מצעים נוספים שמחירם אינו נכלל בפלח הגבוה עשויים פוליכותון ומורכבים מצעים 50% כותנה 50% פוליאסטר עם צפיפות בד גבוהה על פי רוב. ואם יצא לכם לקרוא כמה שורות מעלה, אתם יכולים להבין (פחות או יותר) את משמעות ההרכב. חסרונותיו טמונים בעובדה שהבד נוקשה במיוחד ויכולת ספיגתו נמוכה. היתרונות לעומת זאת, שובים הרבה מאוד מהמשתמשים. הם מבוססים על חוזק הבד ומכאן העמידות בכביסות מרובות ומעל הכל, הוא איננו מתקמט בקלות.

מצעים מבית גולף אנד קו. יונתן בלום,
מצעי כותנה סרוקה מבית גולף אנד קו: ציפה זוגית 299 שקלים/יונתן בלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully