וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה של 5 מיליון דולר לנייס: תקים מערכת איסוף מודיעין תקשורתי למדינה זרה

אילן מוסנאים

15.10.2002 / 10:39

מדובר בחוזה משמעותי עבור נייס שבדרך כלל מדווחת על חוזים בהיקף של מאות אלפי דולרים; מניית החברה, שצנחה אתמול לשפל מאז 1996, מטפסת כעת ב-3.1%



בעיצומו של המשבר בתחומי התקשורת והטכנולוגיה בהם פועלת נייס , שהביאו את מניית החברה לשפל של שנים רבות עקב קשיי המתחרות והחששות כי תפרסם אזהרת רווח, ממשיכה חברת נייס לדווח על חוזים חדשים.



הבוקר מדווחת החברה על חוזה בהיקף של 5 מיליון דולר להקמת מערכת איסוף מודיעין תקשורתי למדינה זרה. סכום זה הינו משמעותי ביותר, שכן חוזי החברה, שמכירותיה ב-2001 הסתכמו בכ-127 מיליון דולר, הינם בדרך כלל בהיקפים של מאות אלפי דולרים.



המדובר במערכת מסוג 5000 CDFS, המנתחת שידורי תקשורת צבאיים ומאפשרת ליצור תמונה מודיעינית בזמן אמת. המערכת מתוצרת נייס תשולב על ידי חברת רפאל הישראלית בפרויקט אשר יימסר ללקוח.



"הפרויקט נחשב למורכב במיוחד, והזכייה בו מהווה הישג משמעותי עבור חטיבת ה-Security שלנו", אומר חיים שני, נשיא ומנכ"ל נייס מערכות. לדבריו, "המערכת של נייס נבחרה בזכות היכולות הטכנולוגיות והמבצעיות המרשימות שלה, הכוללות בין השאר סריקת אלפי תדרים בו זמנית וניתוח של הנתונים המתקבלים לצורך הכנת תמונת מצב מבצעית בזמן אמת".



נייס הנה ספקית מובילה של פתרונות הקלטה דיגיטליים ויישומים אחרים לתחום ניהול האינטראקציות העסקיות ולתחום האבטחה. מניית נייס מטפסת כעת ב-3.1%. את המסחר אתמול סיימה החברה במחיר של 32 שקל, תוך שהיא צונחת ב-4.8% לשווי של 86 מיליון דולר - הנמוך ביותר מאז הונפקה ב-1996.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully