וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברות בין אבי פילוסוף לאריה גנגר משתלמת: יונתן בן ארצי במגעים להתמנות לתפקיד ניהולי בלומניס

עינב בן יהודה

15.10.2002 / 10:07

פילוסוף, הנשוי לח"כ דליה רבין-פילוסוף, אמו של בן ארצי, נחשב לידידו הקרוב של גנגר ומשמש כסגנו בדירקטוריון חיפה כימקלים ויועצו המשפטי הצמוד * יונתן בן ארצי - היחיד שהרוויח מנטקינג



יונתן בן ארצי, לשעבר מנכ"ל פורטל נטקינג שנסגר לפני למעלה משנה וחצי, מנהל מגעים עם הנהלת לומניס במטרה להצטרף לשורותיה. מהחברה נמסר כי אכן מתנהל מו"מ עם בן ארצי, שטרם סוכם, לתפקיד ניהולי בחברה.



בן ארצי הינו עו"ד שהתמחה ועבד עד לאחרונה במשרדו של עו"ד אבי פילוסוף, הנשוי לח"כ דליה רבין-פילוסוף, אמו של בן ארצי. פילוסוף נחשב לידידו הקרוב של אריה גנגר, בעל השליטה בלומניס, ומשמש כסגנו בדירקטוריון חיפה כימקלים. כמו כן, מטפל עו"ד פילוסוף בענייניו המשפטיים השוטפים, וההערכות הן כי הוא מעורב גם בהליכי הקפאת ההליכים של שתי חברות אמריקאיות בשליטתו של גנגר, Vicksburg ו-Cedar.



מלומניס נמסר כי אין כל קשר בין פילוסוף לגנגר ולמשא ומתן המתנהל עם יונתן בן ארצי. לדבריהם, בן ארצי ייבחן על פי כישוריו.



לומניס הישראלית, שנסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של 135 מיליון דולר, מפתחת ומייצרת מכשירים המבוססים על טכנולוגיות אור ולייזר, המיושמים בתחומי האסתטיקה והאופטיקה. לאחרונה הגיש סמנכ"ל הכספים לשעבר של החברה תביעה נגדה בה הוא טוען כי החברה ביצעה חריגות חשבונאיות רבות, וכי לא פעלה בשקיפות מלאה אל מול משקיעיה. כמו כן, מעל החברה מתנפנפת חרב חקירת רשות ניירות ערך האמריקאית (SEC), שעניינה בדיקת אי סדרים חשבונאיים לכאורה שהתגלו בחברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully