וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה ייצוגית: תנובה גבתה מחיר מופרז על הקוטג'

מיכל רז-חיימוביץ'

6.4.2016 / 11:55

הקבוצה התובעת הוגדרה כ"כל מי שרכש את המוצר קוטג' מחודש מארס 2008 ועד לחודש יוני 2011", דורשת פיצוי של 125 מיליון שקל או מכירת קוטג' במחיר מקסימלי של 5 שקלים למשך 39 חודשים

גבינת קוטג'. עומר מירון
גבינת קוטג'/עומר מירון

שופטת בית המשפט המחוזי מרכז בלוד, אסתר שטמר, אישרה היום (ד') הגשת תביעה ייצוגית נגד חברת תנובה בטענה לגביית מחיר מופרז על הקוטג'.

התביעה, שאושרה לפי סעיפים 29א ו-50 בחוק ההגבלים העסקיים, הבשילה בעקבות מחאת קיץ 2011. הקבוצה התובעת הוגדרה כ"כל מי שרכש את המוצר קוטג' מחודש מארס 2008 ועד לחודש יוני 2011".

השופטת שטמר קבעה בהחלטתה כי "קיימת אפשרות סבירה שהשאלה אם תנובה ניצלה לרעה את כוחה המונופוליסטי בכך שגבתה בתקופה שבין מארס 2008 לבין יולי 2011 מחיר גבוה מ-6 שקלים לגביע קוטג', שהוא מחיר בלתי הוגן, תוכרע בתובענה לטובת הקבוצה".

התובעים, שיוצגו בידי עורכי הדין שחר בן-מאיר ודוד דנינו, דרשו פיצוי של 125 מיליון שקל או מכירת קוטג' במחיר מקסימלי של 5 שקלים למשך 39 חודשים. הדיון הבא בנושא נקבע ל-12 בספטמבר.

מתנובה נמסר בתגובה: "תנובה לומדת את החלטת בית המשפט ותשקול את צעדיה בקשר אלי. יש לזכור כי מדובר בשלב מקדמי בלבד, ומעתה ינוהל ההליך כתביעה רגילה בבית המשפט, שצפויה לעבור עוד כברת דרך ארוכה. תנובה סבורה כי יש לה טענות חזקות לגוף התביעה, וכי היא צפויה להידחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully