וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: קווין קוסטנר מתרגש מאלו"ט

רונית מטיאס

6.4.2016 / 14:19

אלי מיזרוח ודדי שוורצברג מתרגשים, צחי ארבוב, אילן קפון, זיו יעקבי, ברק רוזן ואסי טוכמאייר מארחים

הטופ של השופ

פול גולד, מרי הומר, אלי מזרוח. צילום: רונית מטיאס,
פול גולד, מרי הומר, אלי מזרוח/צילום: רונית מטיאס

דיויד קוורי, שגריר בריטניה בישראל, התייצב בבית עדיקא ולא לשופינג, קוורי הגיע להשקת אתר קנייה אונליין למותג האופנה הבריטי TOPSHOP , ביחד עם פול גולד, מנכ"ל החטיבה העסקית בקבוצת "ארכדיה", ומרי הומר, מנכ"לית טופשופ העולמית. קבלת הזיכיון התאפשרה בזכות פלטפורמת ה- E-commerce של קבוצת גולף אונליין שבראשה מותג האופנה Adika .

אורנה אלוביץ, יוסי סגל, דדי שוורצברג, צביקה אלון. צילום: רונית מטיאס,
אורנה אלוביץ, יוסי סגל, דדי שוורצברג, צביקה אלון/צילום: רונית מטיאס

אלי מיזרוח, מנכ"ל קבוצת גולף אמר שהקבוצה גאה על ששותפות גולף-סקאל תקים ותתפעל את אתר TOPSHOP בישראל, ולראשונה בעולם בעלת מותג מאפשרת לזכיין מקומי להקים, לתפעל ולשווק בעצמו את האתר. "הקמת אתר TOPSHOP ע"י צוות Adika מביאה לידי ביטוי את הסינרגיה שעמדה מאחורי רכישת הפלטפורמה ע"י קבוצת גולף ומבססת אותה כקבוצת הE –commerce המובילה בישראל, אנו רואים באונליין מנוע צמיחה חשוב בהתפתחות הקבוצה על מותגיה ונדבך משמעותי בצמיחתה".

דדי שוורצברג, מנכ"ל Adika סיפר שכשהקים את עדיקא היה אנליסט בקרן הון סיכון והחליט שלהצלחת עסק צריך להכיר הכל מלמטה, יום אחד הביא משלוח לחברה של אחותו שכל-כך נבהלה ושאלה מה קרה לדדי שעובד כשליח. "אנחנו שמחים וערוכים להיות הפלטפורמה הראשונה בעולם שנבחרה להקים אתר עצמאי לוקאלי למותג האופנה הבינלאומי המוביל TOPSHOP. עצם הבחירה מהווה הבעת אמון ביכולות המקצועיות הטכנולוגיות והשיווקיות המתקדמות של קבוצת גולף אונליין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

זהירות צבע טרי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יגאל אהובי יפעת גוריון גלית גוטמן ירון קליין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכירי UBS , הספונסרית הראשית של יריד ארט באזל שבו מהיריד בהונג-קונג, לערב הפתיחה של יריד "צבע טרי" בו הם תומכים זו השנה השלישית. ד"ר אודי דהאן, מנכ"ל UBS Wealth Management Israel, אמר כי החיבור הגלובאלי בין UBS לאמנות איננו מקרי, "אמנות עכשווית היא חלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו ומכניס למשרדנו חשיבה חדשנית, מוטיבציה, יצירתיות ונקודות מבט רעננות לטובת לקוחותינו. אמנות עכשווית מחברת אותנו לקהלים חשובים במוזיאונים מובילים באמצעות שיתופי פעולה, השאלת חפצי אמנות ותערוכות מאוסף האמנות של UBS. למשרדינו החדשים בהרצליה נבחרו תמונות ייחודיות מהאוסף העולמי של UBS, שמונה מעל 30,000 יצירות אמנות עכשווית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יונה פוגל אודי דהאן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אמיר פושינסקי, קרן נהרי, תמיר גילת, דפנה פושינסקי. רונית מטיאס,
אמיר פושינסקי, קרן נהרי, תמיר גילת, דפנה פושינסקי/רונית מטיאס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ורד רוזן רון חולדאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

השכנים בצבע טרי

אסי טוכמאייר ברק רוזן אילן קפון צחי ארבוב וזיו יעקבי. צילום : רפי דלויה,
אסי טוכמאייר ברק רוזן אילן קפון צחי ארבוב וזיו יעקבי/צילום : רפי דלויה

צחי ארבוב, אילן קפון וזיו יעקבי, מבעלי אקרו נדל"ן ושותפיהם בפרויקט, ברק רוזן ואסי טוכמאייר, בעלי קנדה ישראל, ארחו את רוכשי הדירות בפרויקט היוקרה "דה וינצ'י" בתל-אביב, לסיור פרטי והצצה ראשונה בתערוכת "צבע טרי" ביריד המזרח. המוזמנים נחשפו לטרנדים ולמגמות בעולם האמנות, והכירו את שכניהם בפרויקט. קפון אמר שבנדל"ן כמו באמנות, מדובר בנכסים המשתבחים ומעלים את שווים.

חיים לרפואה

אביב רפואה וחיים כהן. צילום: רונית מטיאס,
אביב רפואה וחיים כהן/צילום: רונית מטיאס

אביב רפואה, מנכ"ל ומייסד קבוצת המסחר המקוון buy2 , והשף חיים כהן, השיקו על ארוחת צהריים במסעדת יפו תל-אביב, את KITCHEN STORY חנות און-ליין מקצועית, המתמחה בעולמות המטבח, ומציעה לרכישה מגוון מוצרים למטבח האולטימטיבי, וטיפים ומתכונים של השף חיים כהן, שסיפר כי זיכרון הילדות שלו נמצא במטבח בו אכלו, דברו, רבו והתפייסו. כהן חולק באתר את אהבתו וניסיונו, והודה כי הוא לא מעודד לקנות, אלא לקנות נבון ולעזור לאנשים לתכנן בחוכמה.

מוסיקה אקספרס

איזי מור יוסף, מוקי, אירית בטאט  וגיא בסר. צילום: אלירן אביטל,
איזי מור יוסף, מוקי, אירית בטאט וגיא בסר/צילום: אלירן אביטל

אירית בטאט, סמנכ"לית אמריקן אקספרס ישראל; גיא בסר; ושי מור-יוסף, בעלי קבוצת בלוסטון, השיקו במסעדת "ויקי כריסטינה" במתחם התחנה בתל-אביב, את American Express Live Experience פסטיבל המוסיקה הגדול והמקיף לקיץ 2016, שיתפרס על 5 סופי שבוע במהלכם יופיעו אומנים והרכבים בשילובים חדשים, ראשוניים ויוצאי דופן.

אופים סדרה

איריס ראור ברץ אבי ניר. רונית מטיאס,
איריס ראור ברץ אבי ניר/רונית מטיאס

זוהר והשף רן שמואלי, ועירית קולבר, ארחו במסעדת "קלארו" במתחם שרונה, את השקת תכנית הטלוויזיה החדשה "בייק אוף ישראל" של הזכיינית קשת, בה שמואלי שופט. כדי למתן את מתיקות העוגות, הוגשו עוגת גבינה מלוחה ועוגת מיל-פיי עם קרם תרד וקרם חצילים. במתוקים; אבי ניר, מנכ"ל קשת; טלי גורן סמנכ"לית רגולציה ותקשורת; צביקה ליבליך, סמנכ"ל שיווק ומכירות; מנחות התוכנית פאולה רוזנברג ואיה קרמרמן; עודד ברנר וקרין גורן, שופטי התכנית.

עירית קולבר, רן וזוהר שמואלי. רונית מטיאס,
עירית קולבר, רן וזוהר שמואלי/רונית מטיאס
טלי וגורן חיליק שריר. רונית מטיאס,
טלי וגורן חיליק שריר/רונית מטיאס

סטורי בשרונה

- איריס ראור ברץ ואורן. רונית מטיאס,
איריס ראור ברץ ואורן/רונית מטיאס

לאיריס ראור ברץ, מנכ"לית שרונה דלגה מקלארו להשקת חנות הדגל של סטורי, שפתח אורי רייז, בעלים ומנכ"ל משותף בחברת 911 בעלת רשת חנויות סטורי. ההשקה החלה עם ארוחת צהריים סטייליסטית בבית הקפה שפתחו עובד ושני זיתוני בעלי ה- JAJO BAR בקומה העליונה של הבר ובצמוד ל"סטורי שרונה", משם המשיכו לחנות לסשן הרצאות וסיור בחנות שהיא מרכז סגנון חיים ותוכן בסטנדרט בינלאומי ובלתי מתפשר, עם פריטי אמנות, ריהוט, בגדים, נעליים ועוד.

עובד ושני זיתוני. רונית מטיאס,
עובד ושני זיתוני/רונית מטיאס

מתרעננים

אילן טל ועתליה שמלצר. צילום: עזרא לוי,
אילן טל ועתליה שמלצר/צילום: עזרא לוי

באזור התעשייה רעננה, נפתח הסניף ה-9 של אופל בעלות של כ-2 מיליון שקלים.

במשיקים: עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה החזקות; אסי שמלצר, יו"ר שלמה החזקות; אילן טל, מנכ"ל אופל ישראל; בועז יעקבי, מנהל תחום השכרת רכב; טל אורן סמנכ"ל שיווק ליסינג.

קוסטנר פומבי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קווין קוסטנר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קווין קוסטנר, שקפץ לביקור במטוסו הפרטי, חובב יינות ישראלים, התארח במלון הרודס הרצליה שם התרגש לשמוע על פעילות יקב רמת הגולן למען ילדי אלו"ט, במסגרתו לקראת פסח, הוחלפו תוויות יינות "הר חרמון" לציורי ילדי אלו"ט, על כל בקבוק שיימכר יתרום היקב שקל לאלו"ט. קוסטנר הציע לחתום על בקבוק שיוצע למכירה פומבית, שהכנסותיה יועברו ישירות לאלו"ט. המכירה תתקיים בשבוע הבא.

הדיפלומט

זלמן שובל ואושרת קוטלר. תמר מצפי,
זלמן שובל ואושרת קוטלר/תמר מצפי

זמן שובל, השיק במוזיאון תל-אביב את ספרו "דיפלומט". רה"מ בנימין נתניהו שלח ברכה מצולמת וברך את שובל על פועלו ועל ספרו "ראוי שכל צעיר שרוצה להיות שגריר יקרא את ספרך". שובל אמר שמי שלא יקרא את הספר שיחכה לסרט.

יש לי סקופ

עזיתה ורוני אינסאז. צילום : אסף לב,
עזיתה ורוני אינסאז/צילום : אסף לב

האחים פרדי ורוני אינסאז, השיקו ב"סיטארה" את קולקציית אביב-קיץ 2016, וקולקציית קפסולה שעיצבה הסטייליסטית ליאת אשורי. הפרזנטורית רוסלנה רודינה, ספרה שבשבוע הבא תטוס עם אייל גולן להופעה שלו בפריז, ותפתיע אותו ליום הולדתו עם 4 לילות בסוויטה במלון "פוקט'ס ברייה", הופעה של מריה קארי בהיכל הספורט בברסי, פלאס מפגש אישי מאחורי הקלעים.

פרדי אינסאז, רוסלנה רודינה, ליאת אשורי, לימור. צילום : רונית מטיאס,
פרדי אינסאז, רוסלנה רודינה, ליאת אשורי, לימור/צילום : רונית מטיאס

מזניקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרון חזקיה וביני זומר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביני זומר, מנכ"ל נובל אנרג'י, ושרון חזקיה, מנכ"לית עמותת "הזנק-לעתיד" העניקו מלגות לימודים לצעירים מצטיינים מעכו שלומדים לתואר הנדסאים בהתמחות במקצועות הגז והאנרגיה, שיהיו בין הראשונים שיקבלו הכשרה וישתלבו בעבודה בתעשייה.

על הסוס

לורי קלדרון, קרן זיידמן אורן נורי. רונית מטיאס,
לורי קלדרון, קרן זיידמן אורן נורי/רונית מטיאס

קובי סקאל, מבעלי קבוצת סקאל, פתח עונה למותג ראלף לורן בחנות המותג בקניון אביב והבטיח כי הקולקציה הנוכחית נמוכה ב-70% מקולקציות קודמות במטרה להנגיש את המותג לכולם, ולא על חשבון האיכות. במשיקים: לורי קידרון, מנהלת שיווק ראלף לורן; קרן זידמן, מנהלת המותג; ואורן אורי, מעצב החנויות, שספרו חוויות מסיורים בשואו רום בחו"ל.

שימו שמן

אבנר, עומרי, דורון וסמדר מטלון. רונית מטיאס,
אבנר, עומרי, דורון וסמדר מטלון/רונית מטיאס

משפחת טלמון, ירדה ממושב רמות בצפון לתל-אביב, לפתיחת חנות ראשונה של מותג מוצרי השמן והטיפוח Olea essence מבית הבד של הגולן, האב אבנר שסיפר שלחברה מרכזי מבקרים בקצרין ועין-גב, ופעילות ענפה בחו"ל, כולל יצוא לרשת וולפוד בארה"ב, האימא סמדר שנטשה עבודתה כעובדת סוציאלית ועיצבה את החנות; הבת דורון טלמון, סולנית להקת ג'יין בורדו; והבן עומרי, שמככב בפרסומת. בית הבד של הגולן הוא מפעל אקולוגי לייצור שמן זית כתית ומוצרי טיפוח טבעיים מבוססי פרי ושמן הזית, וזוכה תחרות העולמית לאיכות בסן-פרנסיסקו. עד סוף 2016 ייפתחו שתי חנויות נוספות.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully