וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה לא מתרגשת מתחזית מיכאל גולן על קריסת הרשת

גד פרץ

10.4.2016 / 11:54

כמה עשרות עובדי גולן טלקום מנסים להשפיע על ההחלטה המסתמנת לדחות את המיזוג עם סלקום מפני שהם חוששים למקומות העבודה שלהם

מיכאל גולן. שוקה כהן
מיכאל גולן/שוקה כהן

תרחישי האימה של גולן טלקום בדבר קריסה אפשרית שלה והנזקים שייגרמו במקרה כזה לשוק התקשורת מתקבלים בספקנות בקרב בכירים במוסדות השלטון. בסופו של דבר מיכאל גולן יודע שמאחוריו יש משקיעים בינלאומיים שלא יסתכנו בגרימת נזקים ברמה כוללת, ושהשפיות והרציונליות יגברו בסופו של דבר.

עשרות עובדי החברה הגיעו היום (א') למשרד ראש הממשלה בירושלים על-מנת להפגין, כאשר מצד אחד הם קוראים לא להרוס את הרפורמה בסלולר, אבל מצד שני לא ברור האם הם תומכים במיזוג עם סלקום ובכלל מהי מטרת ההפגנה שלהם. המיזוג עם סלקום יביא ככל הנראה לפיטוריהם, ולכן ההפגנה נראית תמוהה.

למקרה שמיכאל גולן "ישתגע" ואכן יגרום לקריסת הרשת שלו (שלא קיימת), במשרד התקשורת מתכננים שורה של צעדים וביניהם הוצאת צווי ריתוק לעובדים הכרחיים בגולן, וזאת דרך בית הדין לעבודה. כאמור, הסיכוי לכך לא גבוה, אך במשרד התקשורת משתדלים להיערך לכל התרחישים.

בשעה זו החלה הפגישה המכרעת בין נציגי סלקום לבין רשות ההגבלים העסקיים, בניסיון אחרון לשכנע את הרשות להסכים למיזוג סלקום-גולן בתנאים. בשעה 13:00 צפוי מיכאל גולן וצוותו להגיע לפגישה עם הרשות, במסגרת השימועים שהיא עושה לצדדים לפני שהיא מקבלת החלטה סופית.

על-פי הערכות שני הצדדים, אין סיכוי גבוה שהרשות תשנה את עמדתה, ובכל מקרה השבוע תתקבל ההחלטה הסופית בדבר אי-אישור המיזוג. למרות זאת מתקיים השימוע, כאשר המומחים מחו"ל שגייסו הצדדים לא מגיעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully