וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 מדינות אירופיות אישרו לטבע שיווק גירסה חדשה של הקופקסון

אלי דניאל

16.10.2002 / 9:57

גירסה זו מאפשרת לאחסן את התרופה למשך תקופה של עד שבעה ימים בטמפרטורת החדר, במקום לאחסנו במקרר; האישור החדש עשוי לשפר איכות חייהם של חולי הטרשת הנפוצה



חברת טבע הישראלית הודיעה הבוקר כי הבקשה שהוגשה על ידה וע"י שותפתה לשיווק הקופקסון באירופה, חברת אוונטיס, לפיה יאושר לשתיהן לשווק את הקופקסון בגירסה אותה ניתן מאוחסנת בטמפרטורת החדר לתקופה של עד שבעה ימים, אושרה ב-16 מדינות אירופאיות ובראשן בריטניה.



לאישור זה חשיבות רבה מבחינת חולי הטרשת הנפוצה המשתמשים בתרופה, שכן, עד כה הם נאלצו לאחסן את הקופקסון בקירור, כלומר, במקרר הביתי. כעת יהיו לחולים אפשרויות בחירה נוספות בנוגע לאחסון התרופה, והם יוכלו לקחתה עמם לטיולים ולפעילויות מחוץ לבית.



האישור העיקרי לגירסה זו של הקופקסון ניתן לטבע ע"י ה-MCA - Medicines Control Agency הבריטי, ובהתאם להליך ההכרה ההדדי בין מדינות אירופה, ה-MRP - Mutual Recognition Procedure, אושר שיווק הגירסה החדשה של התרופה ב-15 מדינות אירופיות נוספות.



בטבע ובאוונטיס ציינו כי הגירסה החדשה של הקופקסון תשפר את איכות חייהם של חולי הטרשת הנפוצה, שכן מלבד יעילותה הזהה לקופקסון בגירסתו הרגילה, היא תאפשר לחולים יותר גמישות בניהול חיי היום יום שלהם. ככל הידוע, לטבע כבר יש אישור לשיווק גירסה זו של הקופקסון בארה"ב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully