וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויטרס רשמה ירידה של 7% בהכנסות ברבעון; חוזה נפילה של 7%-9% בהכנסות חטיבת המנויים ב-2003

רן דוידוב

16.10.2002 / 11:04

מניית החברה צונחת ב-16% לשפל של 11 שנה בלונדון; רויטרס נפגעה מקריסת שוקי המניות בעולם, שפגעה בלקוחותיה, ומתחרות גוברת מצד בלומברג



רויטרס, חברת המידע הפיננסי הגדולה בעולם, הודיעה שהכנסותיה ברבעון השלישי נפלו ב-7% והנמיכה את תחזית המכירות של חטיבתה העיקרית. מניות החברה צונחות ב-16% לשפל של 11 שנה בבורסת לונדון. מאז תחילת השנה נפלו מניותיה ב-74%.



הכנסותיה של רויטרס נפלו ל-855 מיליון ליש"ט (1.33 מיליארד דולר) מ-920 מיליון ליש"ט בתקופה המקבילה. החברה חוזה שההכנסות בחטיבת המנויים יירדו ב-6%-7% במחצית השנייה של השנה, מתחת לתחזית שמסרה באפריל. הכנסותיה של אינסטינט, מערכת המסחר האלקטרונית שבבעלות רויטרס, נפלו ב-25% ל-141 מיליון ליש"ט (229 מיליון דולר). אתמול דיווחה אינסטינט על הפסד רבעוני של 528 מיליון דולר.



רויטרס נפגעה מקריסת שוקי המניות ברחבי העולם, שהביאה בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים המשמשים כלקוחותיה הגדולים לבצע קיצוץ דרסטי בהוצאותיהם. בתי ההשקעות האמריקאים לבדם חתכו 61 אלף משרות ב-16 החודשים האחרונים. רויטרס סובלת גם מתחרות גוברת והולכת מצדה של חברת המידע הפיננסי בלומברג, הנמצאת בבעלותו של ראש עיריית ניו יורק.



רויטרס צופה שהכנסות חטיבתה העיקרית יירדו ב-7%-9% במחצית הראשונה של 2003. תחזית החטיבה, המוכרת מידע פיננסי וחדשות לבנקים ולברוקרים, אינה כוללת השפעות של רכישות והוצאות חד פעמיות אחרות.



"לקוחותינו נאלצים להתמודד עם תנאי השוק החמורים ביותר מזה עשרות שנים ובשבועות האחרונים נרשמה פגיעה נוספת בעסקינו. במבט לעתיד אנו חוזים שתנאי השוק יחמירו עוד יותר מכיוון ששוק השירותים הפיננסיים יתכווץ עוד יותר", אמר מנכ"ל החברה טום גלוסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully