וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ הישראלי נויוטק נמצא בשלב מתקדם של סבב גיוס הון בהיקף של 3-5 מיליון דולר

בעז בבאי

16.10.2002 / 12:11

החברה החיפאית, המפתחת שרת וידיאו על שבב, חתמה השנה על חוזה של מעל מיליון דולר עם חברה גרמנית, המתקינה מערכות בידוריות ברשתות בתי מלון



חברת הסטארט אפ הישראלית נויוטק (NoyoTec), המפתחת שרת וידיאו על שבב המיועד להפעלת יישומים מרובי משתמשים עבור הקלטות, אחסון ושידור של וידיאו דיגיטלי, נמצאת בשלב מתקדם של סבב גיוס הון בהיקף של 3-5 מיליון דולר. קרן ההון סיכון הישראלית ורטקס מובילה את הגיוס, זאת על פי דיווח של חברת המידע D&A.



נויוטק גייסה סכום כולל של כ-1.6 מיליון דולר מאז היווסדה בפברואר 2000. מתוכם 800 אלף דולר בסבב גיוס סיד שהובילה בנובמבר 2000 קרן פרוסיד ובו השתתפו שתי קרנות ישראליות נוספות. הגיוס כלל גם הלוואת גישור של 500 אלף דולר באפריל 2002 ממשקיעים קיימים וחדשים ו-300 אלף דולר, כספי מענק של המדען הראשי.



לדברי יובל אגמי, סגן נשיא לשיווק ופיתוח עסקי בנויוטק, הגיוס נועד לממן את הרחבת פעילויות המחקר ופיתוח, השיווק והפיתוח העסקי של החברה. החברה, המעסיקה כיום 11 עובדים, מתכננת להגדיל את מצבת כוח האדם ל-20 עובדים במהלך 2003, תוך קליטת 5-6 עובדים לתחום המו"פ ו-2-3 עובדים למחלקת השיווק והמכירות, כולל מינוי נציג בארה"ב.



נויוטק חתמה לפני כארבעה חודשים על חוזה משמעותי ראשון בהיקף של מעל מיליון דולר עם חברה גרמנית, המתקינה מערכות בידוריות ברשתות בתי מלון. נויוטק תספק לחברה שרתי וידיאו, שבהם משולב השבב שפיתחה, שיאפשרו לבתי מלון לספק שירותי וידיאו לפי דרישה באיכות גבוהה ובאופן אוטומטי. לדברי אגמי, המערכת, שמחירה נמוך בכשני שליש ממערכות מתחרות, תחליף את השימוש במערכות וידיאו אנלוגיות, הסובלות מבלאי גבוה ואיכות וידיאו ירודה.



בנוסף, חתמה החברה לאחרונה על חוזה עם יצרנית הטלוויזיות התורכית, פרופילו טלרה, לבניית מערכת אבטחה בתוך טלוויזיה. נויוטק תספק לחברה הטורקית כרטיס מתקדם המבוסס על שבב שפיתחה החברה. הכרטיס יותקן בתוך טלוויזיות ויאפשר לעשות שימוש בטלוויזיה כמערכת בקרה ושליטה, הכוללת ישומי הקלטות דיגיטליות, באמצעות חיבור ל-4 מצלמות וידיאו.



נויוטק, הממוקמת בפארק מת"מ בחיפה, נוסדה על ידי גבי זינו, המשמש כמנכ"ל החברה. זינו שימש בתפקידי ניהול, מחקר ופיתוח בחברת אלביט, בין 1995-2000, תוך התמקדות בתכנון ופיתוח מערכות וידיאו מתקדמות לשימושים צבאיים במטוסים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully