וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי חלק כבוד למייקל אורן

רונית מטיאס

13.4.2016 / 12:39

כשאירני פוגש את ארמני, כשטופ-שופ מיישרים קו, כששחר סגל נכנס לאופנה

בינלאומיים

אבי פישר ויוחנן לוקר. שוקה כהן
אבי פישר ויוחנן לוקר/שוקה כהן

אלי מיזרוח, מנכ"ל קבוצת גולף וחיים סקאל, יו"ר סקאל הולדינגס קבעו את המזוזה בחנות הדגל החדשה של רשת TOPSHOP בקניון אביב. החנות הורחבה ושופצה בקונספט של קבוצת "ארכדיה", ועומדת בקנה אחד עם חנויות דגל בעולם.

חיים ומיכל סקאל. רונית מטיאס,
חיים ומיכל סקאל/רונית מטיאס

במשיקים: אבי פישר, יו"ר ומנכ"ל כלל תעשיות; יוחנן לוקר, מנכ"ל כלל תעשיות כבדות ונדל"ן ויו"ר קבוצת גולף; משה רוזנבלום, משנה למנכ"ל מליסרון; דוד בן-משה מנכ"ל קניון רמת-אביב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יורם  רוזנבלום ואלי מיזרוח. רונית מטיאס,
משה רוזנבלום ואלי מיזרוח/רונית מטיאס
עדן הופמן ומעיין קרט. רונית מטיאס,
עדן הופמן ומעיין קרט/רונית מטיאס

אירני וארמני

רוני אירני ואבי לוי. שוקה כהן
רוני אירני ואבי לוי/שוקה כהן

רוני אירני פתח בקניון-אביב חנות דגל ראשונה בעולם של Armani Exchange בשיתוף בית האופנה ג'ורג'יו ארמני, בהשקעה בו כ- 2 מיליון שקל. ARMANI EXCHANGE X|A הוא הליין הנגיש מבית ארמני, ומגלם את הפרשנות הייחודית של המעצב לתפיסתו בנוגע לרוח של הדור הצעיר ולאופנה המהירה. החנות בישראל היא הראשונה בקונספט שעוצב על-ידי ארמני. העיצוב המודרני של הסניף, משקף את סגנון העיצוב האייקוני של ארמני, גוני אפור, שחור וכסף.

במהלך אפריל יפתח סניף נוסף למותג Armani Exchange בנתניה, סמוך לפקטורי 54 ברמת פולג, וב-3 השנים הבאות, אמורות להיפתח 10 חנויות בפריסה ארצית בהשקעה של 17 מיליון שקל.

הקאמבק של אתא

יעל שיינברגר ושחר סגל. צילום: רונית מטיאס,
יעל שיינברגר ושחר סגל/צילום: רונית מטיאס

הבמאי שחר סגל, החייה את מותג "אתא" המיתולוגי, בחנות שפתח בקרן הרחובות אלנבי מונטיפיורי בתל-אביב. סגל סיפר שאחרי טלוויזיה וקולינריה חדר לאופנה בעקבות כתבה שקרא לפני כ-5 שנים על תערוכה של "אתא" במוזיאון, ואמר כי זו הדרך אל החלום, מסע במהלכו הגיעו אליו בגדים שהוא לבש עד היום.

על העיצוב אחראית יעל שיינברגר, סטייליסטית שמלווה את שחר בסרטוני הפרסומת. סגל אמר שהשאיפה הייא לייצר פריטים שהם טיים לס ולא לגלוש לקיטשיות. סגל הודה שמאחר שאין לו ידע באופנה, ביתו הקניינית היא שתמחרה את הפריטים.

חוף דייטונה בתל-אביב

ג'ני ברנדס ורד גרינבויים. אביב חופי
ג'ני ברנדס ורד גרינבויים/אביב חופי

ידידי בית ליסין חגגו בפרמיירה של ההצגה "חוף דייטונה", ציפי פינס, מנהלת התיאטרון, וג'ני ברנדס, יו"ר אגודת הידידים, ארחו את גליה אלבין; יעל אלמוג ובנצי צילר; ורדה ויוסי אלשייך; אילנה ואברהם ביגר; צביה ויוסי גרוס; אורה ואביקם הראל; פארה ועופר חודורוב; ציפה ואריק כרמון; נירה ואבי פרידמן; ענת ושמואל פרנקל; דניאלה ודני שיינמן.

אמריקה בישראל

סולי וקובי סקאל. אלעד גוטמן,
סולי וקובי סקאל/אלעד גוטמן

סולי וקובי סקאל, הביאו את ניו-יורק לתל אביב, בהשקת מותגי טימברלנד ונאוטיקה ב"ריבר סייד" שעוצב כלופט ניו- יורקי.

סולי סיפר כי חברת VF העולמית שרכשה לפני כ-5 שנים את מותג טימברלנד שילשה את שווי המנייה שלה, ושווי המנייה כ-30 מיליארד דולר, וכי יש דגמים שהחברה בישראל מזמינה כ–9 חודשים מראש כי לא ניתן להדביק את הביקוש והבטיח כי ללקוחות הישראלים תמיד יהיה מלאי.

גשר לנוער

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלי מיקי דב ורדה הלפרין תומר טבריה וסופי ורוני ברקוביץי/מערכת וואלה!, צילום מסך

באירוע עמותת "גשר אל הנוער" למען נוער בסיכון בארץ, שנערך במלון רויאל ביץ' תל-אביב, היה לשלי ולמיקי ברקוביץ איחוד משפחתי, השניים פגשו את בנם רוני, אשתו סופי, והוריה ורדה ודב הלפרין, ממקימי העמותה. באירוע גויסו מעל 30,000 שקל.

פותחים עונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יהונתן בורוביץ ואסף קצין/מערכת וואלה!, צילום מסך

איש העסקים אסף קצין מבעלי חוף ה- TOPSEA, וחוף הגייז הצמוד לו, והשף יהונתן בורוביץ', פתחו רשמית את הקיץ ואת עונת הרחצה, בחוף המיתולוגי מתחת לחוף הילטון. השניים השקיעו מאות אלפי שקלים בהכנת החופים לקיץ, ובורוביץ' בנה תפריט חדש הכולל 12 מנות חדשות, והודיע כי העונה מביאים בשורה חדשה-הוזלה משמעותית במחירים.

אורן מספר

יובל שטיניץ, מייקל אורן, רון פרושאור. איציק בירן,
יובל שטיניץ, מייקל אורן, רון פרושאור/איציק בירן

ח"כ מייקל אורן, השיק את ספרו "בן ברית חיי כגשר בין ישראל לארה"ב" במרכז הבין תחומי בהרצליה, ספר שהפך לרב מכר ברשימת הניו-יורק טיימס, ועוסק במערכת היחסים המורכבת והחזקה בין שתי המדינות, שתורגם לאחרונה לעברית.

ח"כ מייקל אורן, השר לתשתיות לאומיות ד"ר יובל שטייניץ ושגריר ישראל לשעבר באו"ם רון פרושאור, השתתפו בדיון שעסק בעתיד מדיניות החוץ של ישראל.

מניחים אבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יואב קפלן רן שטיינמן וחאלד חמדאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

יואב קפלן וירון רוקמן מנכ"לי חברת "רקע"; רן שטיינמן ואבישי אברהם מנכ"לים משותפים ב"מידאס"; ונציגי בעלי הקרקעות בקבוצת SEVEN שבבעלות "מידאס" ו"רקע", הניחו את אבן פינה למרכז הקניות, הבילוי והפנאי החדש של הקבוצה באום אל פחם .

זה רק ספורט

רמי שביט, מאיר תורג'מן ורמי לוי. צילום: ארנון בוסאני,
רמי שביט, מאיר תורג'מן ורמי לוי/צילום: ארנון בוסאני

רמי שביט, מנכ"ל ובעלי הרשת, חנך קומת ספורט חדשה בסניף הדגל בכיכר ציון ירושלים, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. שביט קיבל במתנה את סמל העיר כהוקרה על פעילות ארוכת שנים בעיר.

תקווה בפתח

ליאורה עופר ואיציק ברוורמן. דוברות עיריית פתח תקוה,
ליאורה עופר ואיציק ברוורמן/דוברות עיריית פתח תקוה

בטקס הנחת אבן-פינה לפארק עופר ב' פתח-תקווה, שייפתח ב-2017. אבי לוי, מנכ"ל מליסרון אמר שהפארק יוקם בעקבות הצלחת פארק עופר פתח-תקווה והגעה לקצה גבול יכולת הקיבולת, בהשקעה של כ-450 מיליון ש"ח. סיפר על חברות גדולות מערים מרכזיות שמעבירות פעילותן לפתח-תקוה.

ארוחה אביבית

מורן רייטר ושי  לוי. רונית מטיאס,
מורן רייטר ושי לוי/רונית מטיאס

שי לוי מנכ"ל קבוצת GUS , ומורן רייטר, מנהלת השיווק של הקבוצה, השיקו את קולקציית הקיץ של GANT בחנות הדגל בקניון רמת—אביב והציגו לראשונה קולקציית בגדי ים. לוי הודיע כי בכוונתם להצעיר את המותג. בתום התצוגה ירדו המוזמנים לארוחת בוקר אביבית ברוח המותג ב"קפה אלברט".

הפנים של סקארה

אביב בן יעקב שי מיקה ומשה גולברי. אלעד גוטמן,
אביב בן יעקב שי מיקה ומשה גולברי/אלעד גוטמן

משה גולברי, מבעלי גולברי גייס את שי מיקה זוכת האח הגדול כפנים של רשת האיפור והטיפוח SACARA . מיקה תקבל עבור קמפיין הקיץ כ-80 אלף ¤. במהלך הצילומים הציע לה גולברי, להוציא קו מוצרי איפור לצעירות עם שמה. מיקה התלהבה ותאמה מועד לביקור בתערוכת האיפור הבינלאומית. את הדירה שזכתה הודיעה שתיתן מתנה לאימא שלה ולאחותה שיעברו מקצרין למרכז והיא תעבור לתל-אביב. בימים אלה מיקה במו"מ עם ערוץ הילדים לתוכנית חדשה.

בקטנה

- חיים רייך, מנכ"ל בגיר, התייצב על הפרקט במשחק גמר גביע המדינה בכדורסל בכיסא גלגלים, ופגש את אלון בן-דוד מגייס המשאבים בוועד הפראלימפי; מאי בינסטוק, מנהלת שיווק תאגידי בסמסונג ישראל; ומורן סמואל, חותרת פראלימפית, אלופת עולם בחתירה. בגיר חתמה על הסכם חסות בלעדי לביגוד הפורמלי של חברי המשלחת הפראלימפית לריו 2016, ותלביש כ-100 חברי משלחת בדגמים ייחודיים שעוצבו במיוחד עבורם.

- שרון קרן, מנכ"ל קבוצת שקוף דיגיטל, ואיתן זינגר, היו"ר, מבעלי אתר מפיק, ערכו בגני-התערוכה בתל-אביב, את הועידה האזורית של הענף. בתחרות הסטאראפ זכה הסטארט אפ הישראלי FanZone, של המנכ"ל והמייסד אורי שילה, מנכ"ל התאחדות הכדורגל לשעבר.

- יוסי אלקובי, מבעלי רשת DECOR נבחר כספק המטבחים הישראלי ל-1,500 יחידות דיור בפרויקטים נדל"ניסטים מובילים כמו: גינדי LOVE, הרצליהEAST של קבוצת עופר וחברת אזורים וסביוני רמת-אביב של אפריקה ישראל.

- רוז'ט חינאווי, מבעלי רשת WINE & MORE ערכה ב"קפה רוזט" ביפו, אירוע נשים משפיעות הקוראות לדו קיום. מטרת האירוע קידום השיח הנשי והכרת האחר בחברה הישראלית. יפית גרינברג, ג'ני קובה, רחל תורג'מן, רייצ'ל ויצמן, נהנו מהופעה של להקת 'ראנה' המשלבת שירת נשים נוצריות, מוסלמיות ויהודיות.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully