וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעבור את החג שבעים: המוצרים המוצגים בגרסה כשרה לפסח

13.4.2016 / 16:48

החרדה הקיומית שאוחזת בישראלים בכל שנה לקראת פסח היא סביב השאלה: מה נאכל? החלטנו לבדוק מה מציעים יצרני המזון וגילינו שקיימת גרסה כשרה כמעט להכל: חטיפים, עוגיות, פסטה ואפילו מוצרים לאפייה. ומה עם המחירים?

קרדיט תמונה: שאטרסטוק

לא מעט ישראלים מתגעגעים בימי הפסח לטעמה של הפחמימה הטובה והמוכרת. החדשות הטובות הן שיצרני המזון בארץ התעלו על עצמם גם השנה והכינו עבור הצרכנים מוצרים מוכרים רבים בגרסאות כשרות. החדשות הרעות הן שיצרני המזון בארץ מצליחים בזה, כך שגם בחג הזה לא צפוי במחסור בפחמימות.

היצרנים מוכנים להשקיע הרבה כסף כדי שלא נרגיש במחסור. ייצור של מוצרי פסח מצריך היערכות מיוחדת - הכשרת קווי יצור ואישורם על ידי הגורמים המוסמכים לכך ולעיתים גם התאמת המתכון לכשרות לפסח. ומתברר שהסבת קווי הייצור משתלמת מעוד בחינה: השנה לא מעט חברות משלבות את הוצאת החמץ מהמוצרים עם הטרנד של ייצור מוצרים ללא גולטן עבור אנשים עם רגישויות.

חברת שטראוס עלית, למשל, הסבה מפעל בנצרת כדי להגדיל את מספר המוצרים הכשרים לפסח ל-40 במקום 8 שהיו בשנה שעברה. החברה תשווק מוצרים אלה נוסף על 120 מוצרים ללא גלוטן שהיא מציעה למכירה במשך כל ימות השנה. גם באסם משקיעים משאבים כדי לספק את ביקוש הצרכנים לחטיפים כשרים לפסח, ומציעים את החטיפים הפופולריים במהדורה כשרה.

בשוק המוצרים הכשרים לפסח היצרנים הישראלים מספקים תוצרת לא רק לשוק המקומי אלא גם מייצאים לשווקים ברחבי העולם. מנתוני משרד הכלכלה עולה כי היקף ייצוא המצות מישראל עמד בשנת 2015 על כ-12 מיליון דולר. במקביל, ייצוא היין הישראלי באותה שנה עמד על כ-36.5 מיליון דולר. מעבר לאספקה לקהילות היהודיות המרכזיות בחו"ל, ניתן למצוא מצות גם בצרפת, הונג קונג, לטביה, ניגריה מקסיקו ועוד. המצות העיקריות המיוצאות הן מצות שמורות, קלות, מצות מקמח מלא, מצות אורגניות, מצות שיפון וכמובן - מצות מצופות שוקולד.

חטיפים ושוקולדים כשרים לפסח

אסם מציעה חטיף צ'יפס בשני טעמים חדשים: שמנת-בצל ומקסיקני. כמו כן, החברה מציעה את מגוון החטיפים המוכרים במהדורות מיוחדות כשרות לפסח: צ'יפסי קלאסי, אפרופו קלאסי ואיטלקי, דובונים קלאסי, ביסלי בטעמים גריל, ברביקיו ובצל, במבה קלאסי ובמבה נוגט במגוון מארזים חדשים ובייגלה שטוחים בשומשום ובמלח.

"אסם משקיעה מאמצים ומשאבים רבים כדי לעזור לצרכנים לשמור על פסח כשר וטעים", אמרה ליאת קידר פייגין, מנהלת פעילות החטיפים באסם. "פסח הוא חג שבו משפחות מרבות לארח, לטייל ולבלות, ויש ביקוש רב לחטיפים כשרים לפסח. לכן גם השנה אנו מציעים את מגוון החטיפים הפופולריים, המתאימים לאירוח ולנשנוש בין הארוחות ובבילויים המשפחתיים גם במהדורה כשרה לפסח".

המוצרים: צ'יפסי, צ'יפסי בטעמים חדשים, אפרופו, דובונים, ביסלי בטעמי גריל, ברביקיו ובצל,
במבה ובמבה נוגט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצרי אסם/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניתן להשיג ברשתות השיווק

עלית מקבוצת שטראוס מציעה לחג הפסח מגוון של 40 מוצרים חדשים כשרים לפסח, לעומת שמונה מוצרים ששיווקה בשנה שעברה, בהם: אפיפיות, עוגות, חטיפי אנרג'י ולראשונה גם פסק זמן ללא גלוטן. בנוסף, הציעה החברה מגוון של 120 מוצרים ללא גלוטן, אך בחודשים הקרובים יורחב סל המוצרים של חטיבת הממתקים וישווקו 40 מוצרים נוספים ללא גלוטן. בחברה מציינים כי היצע המוצרים ללא גלוטן יתומחר לקמעונאים במחיר שווה למוצרים המקבילים עם גלוטן. בין המוצרים החדשים שיוצעו לצרכן: חטיפי אנרג'י, פסק זמן, וופלים, עוגות ועוד.

בחברה מציינים כי מהלך זה מצטרף להחלטה אסטרטגית שקיבלה שטראוס, לסמן כל מוצר ללא גלוטן. בין המוצרים: מוצרי המחלבה, מוצרי יד מרדכי, חטיפים מלוחים ומגוון סלטי אחלה. כלל המוצרים מסומנים עם סימון של פרח או בכיתוב "מכיל עד 20PPM גלוטן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצרי שטראוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוקולד של Ritter Sport מבית ליימן שליסל, יוצע במהדורת כשר לפסח ובמבחר טעמים: שוקולד חלב במילוי קרם קפה עשיר וארומטי, מריר במילוי מרציפן, חלב עם אגוזי לוז שלמים, מריר עם אגוזי לוז שלמים, חלב במילוי קרם פרלין, מריר 73% מוצקי קקאו, מוס קקאו, שוקולד חלב במילוי קרם קוקוס וחלב. מחיר לצרכן לקראת פסח: 2 ב- 15 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Ritter Sport/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהדורה מיוחדת, כשרה לפסח וחגיגית של בונבוניירת מרסי במבחר טעמים, וגדלים. הבונבוניירות כוללות אצבעות שוקולד במגוון טעמים, והן מוצעות באריזות מעוטרות שבהן כל אצבע של שוקולד עטופה בנפרד. מרסי באריזה האדומה הקלאסית, מוצעת במהדורה חגיגית וכשל"פ של 250 גרם ובאריזת חג כשרה לפסח של 400 גרם. כל אריזה מכילה אצבעות שוקולד ב-8 טעמי שוקולד חלב ושוקולד מריר. מחירי בונבוניירות מרסי: 250 גרם – 21.90 שקל; 400 גרם - 44.90 שקל; מרסי שוקולד חלב באריזה הכחולה - מכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד חלב בארבעה טעמים: קרם אגוזים, שוקולד חלב, שקדים-אגוזים וקרם פרלין, מוצעת במחיר של: 21.90 שקל. מרסי שוקולד מריר באריזה חומה, מכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד מריר בארבעה טעמים: מרציפן, קפה ושמנת, מוס שוקולד מריר וקרם שוקולד מריר. מחיר מבצע: 21.90 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בונבוניירת מרסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חבילות שי חדשות של מקס ברנר, הורכבו משילוב מיטב השוקולדים של הרשת לצד טעמים חדשים. כל החבילות כשרות בהשגחת הרבנות הראשית בית שמש. מחירים: 52-309 שקלים למארז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקס ברנר/מערכת וואלה!, צילום מסך

רולדין משיקה קולקציית קינוחים כשרה לפסח, בעבודת יד: מגוון עוגות פרווה, עוגות חלביות, עוגיות ומקרונס צרפתיים. רולדין פיתחה ליין מוצרי פרווה גורמה ללא חשש קטניות, כדי לתת מענה לקינוח כשר לפסח וללא מוצרי חלב בתום ארוחת החג. עם המוצרים החדשנים נמנים: עוגת Gold chocolate קונקורד ואסטרהזי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קינוחים של רולדין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירים: עוגות פרווה וחלביות – 45-139 שקל, מארז עוגיות – 34.90-38.90 שקל, מארז לחמניות – 35 שקל, מארז מקרונס – 45 שקל.

חברת שוקולד הבוטיק ''דה קרינה'' הממוקם בעין זיוון ברמת הגולן משיקה מארז מתנה מעוצב, מהודר ומתוק במיוחד. המארז כולל: מקלוני הדרים מצופים שוקולד מריר, שוקולד מריר עם פירות יבשים ושקדים, טבלת שוקולד מריר 65% מוצקי קקאו, 10 מדליוני שוקולד מריר הדרים ושקדים, 16 יחידות פרלינים עבודת יד, ליקר שוקולד מריר בעבודת יד. מחיר המארז: 226 שקל. ניתן להשיג בחנות המפעל ברמת הגולן, בחנויות יין, חנויות פרחים וחנויות מובחרות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארז מיוחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאפים כשרים לפסח

חברת "גרין לייט" משווקת לרגל חג הפסח מגוון מוצרי לחם, לחמניות ודברי מאפה ללא גלוטן כשרים לפסח. עם המוצרים נמנים לחמניות בורגר, לחמניות סנדויץ', עוגה בחושה בטעם שוקולד, תפוזים, שיש ושוקולד צ'יפס, ואפילו שטרודל תפוחים ועוגיות מרוקאיות ללא גלוטן כשרים לחג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגוון מוצרי לחם כשרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירים מומלצים לצרכן: לחמניית בורגר (4 יח') 17.90 שקל, לחמניית סנדויץ (4 יח') 19.90 שקל, לחמניות מיני 19.90 שקל, עוגה בחושה שוקולד/שיש/תפוזים/שוקוציפס 21.90 שקל, שטרודל תמרים/עוגיות מרוקאיות 21.90 שקל.

קמח למאפי שמרים מוכן לאפיה וכשר לפסח

הכנת מאפים בחג הפסח ידועה כמשימה לא פשוטה. המאפים לרוב מתפוררים ולא יוצאים באיכות של מאפים רגילים. התערובת להכנת מאפי שמרים לפסח של אסם היא כמו קמח לכל דבר, ולכן מבטיחה מאפי שמרים קלים להכנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמח למאפי שמרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

התערובת כשרה לפסח לאוכלי קטניות, בהשגחת הרבנות המקומית כפר פינס מנשה.

קמח תופח כשר לפסח

למדף המוצרים הכשרים לפסח מצטרף המותג הקולינארי "מאסטר שף" עם קמח איכותי תופח לפסח. הקמח אידיאלי לאפיית לחמניות כשרות לפסח, עוגות ועוגיות. הקמח התופח לפסח מבוסס על עמילן טפיוקה במרקם דק, בתוספת קמח מצה. הוא קל לעבודה, ללא טעמי לוואי ומבטיח תוצאות מעולות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמח תופח לפסח/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירים: 6.90 שקל לקמח תופח לפסח במשקל 200 גרם.

עוגיות כשרות לפסח

יצרנית העוגיות הוותיקה "פרנקל'ס" מציעה מבחר של עוגיות כשרות לפסח, במגוון טעמים. סדרת מאפים מלוחים בשם "פסח ביס" ב-3 טעמים - טבעי, בצל ושום. עוגיות פריכות ומתוקות בטעמי בראוניז, שוקוצ'יפס, ונילצ'יפס, עוגיות וניל, שקדים, קוקוס, אגוזים, קצפיות וניל, קצפיות קפוצ'ינו. כל המוצרים נקיים מקמחים ומגלוטן. כמו כן, מציעה החברה גם פונצ' שוקולד (כדורי שוקולד) באריזות מיוחדות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוגיות כשרות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחיר מומלץ לצרכן: 26.90 שקל לאריזה של 500 גרם.

עוגיות לבביות

חברת "מצות אביב" מציעה נשנוש מתוק - עוגיות "לבביות" חצי מצופות, בטעם שוקולד, מסדרת עוגיות "הגדה" כשרות לפסח.

מחיר למארז של 400 גרם: 20 שקל.

תחליף לפסטה – אטריות אורז

חברת "תומר" משיקה לפסח אטריות אורז כשרות לפסח לאוכלי קטניות בשלל צורות – ירח, פנה, פוזילי ועוד. האטריות של המותג Chef gluten free, העשויות מאורז לבן ומקמח טפיוקה ואינן מכילות גלוטן. האטריות מצטרפות למגוון מוצרים של "תומר" המשווקים לחג בכשרות מיוחדת לפסח, בהם – גפילטע פיש, עלי גפן ממולאים באורז, סדרת פלפלים מוחמצים, לפתני פירות, תרסיסי שמן ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איטריות אורז/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחיר: 7.90 – 8.90 שקל לאריזה במשקל של 340 גרם.

מצות, גרסת הבריאות

ואיך אפשר בלי מצות? טרנד הבריאות לא פוסח על פסח. "מצות אביב" מציעים סדרת מצות בריאות לחג הפסח: מצות מקמח כוסמין, סובין, שיפון או 100% חיטה מלאה. מחיר: אריזת 400 גרם במחיר של כ-20 שקל.

מצות. אפרת אשל,
מצות אביב/אפרת אשל
  • עוד באותו נושא:
  • פסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully