וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה המשך לאנאוויס של אי.סי.איי במקסיקו: תספק למפעילת התקשורת פרוטל את פתרון ה-T::DAX

שירלי יום-טוב

16.10.2002 / 13:22

מדובר בהסכם הממשיך את ההתקשרות בין שתי החברות מ-1999; החברה הודיעה על שלושה חוזים חדשים בחודש האחרון



אנאוויס, חטיבת התמסורת של אי.סי.איי הודיעה היום על חוזה המשך במקסיקו. ספקית התקשורת פרוטל (Protel) שילבה את פתרון ה-T::DAX של אנאוויס ברשת התקשורת שלה כדי למקסם את יעילות הרשת ולאפשר אופטימזציה שלה במסגרת הפרישה הקיימת. פרוטל היא לקוחה קיימת של אנאוויס והטמיעה לראשונה את הפתרון ב-1999.



אנאוויס מפתחת פתרונות תמסורת המאפשרים ניצול מקסימלי של השקעות המבוצעות על ידי חברות בציוד התקשורת שלהן. מוצר ה-T::DAX מאפשר ניהול גמיש של רוחב סרט המסייע להגדיל את היצע השירותים של מפעילות תקשורת.



מדובר בחוזה שלישי עליו הודיעה החברה בחודש האחרון. בנוסף, נודע כי אנאוויס משתתפת כיום בפרויקט שדרוג הרשת של פלאפון - חוזה עליו לא דיווחה.



אי.סי.איי תדווח על תוצאותיה לרבעון השלישי במחצית נובמבר. לפי תחזית האנליסטים הממוצעת, ההכנסות צפויות להסתכם ב-105 מיליון דולר על הפסד נקי של 8 סנט למניה - כ-7.5 מיליון דולר. ברבעון המקביל דיווחה החברה על הכנסות של 262 מיליון דולר והפסד נקי של 23 סנט למניה.



הכנסותיה של אנאוויס היוו ברבעון השני כ-8% מהכנסות אי.סי.איי והן הסתכמו ב-15.1 מיליון דולר. שווי השוק של אי.סי.איי עומד על 127 מיליון דולר לאחר צניחה של כ-80% במחיר מניית החברה מתחילת השנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully