וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Gett במבצע לפסח: 15% הנחה לנסיעות לנתב"ג וממנו

14.4.2016 / 18:45

למעלה מ-5,000 נהגים של החברה הצטרפו לצי המיוחד Gett airport שהוקם לצורך אספקת נסיעות מוזלות לשדה התעופה במהלך חג הפסח

אפליקציית גט לשדה תעופה.
מסך הפליקציה

Gett (לשעבר גט טקסי) משיקה מבצע במטרה להוזיל את עלות הנסיעה לשדה התעופה וממנו, כמו גם להעלות את כמות הנסיעות לנהגי החברה ולמקסם את שכרם. במסגרת המהלך תציע גט נסיעות לשדה התעופה בן גוריון וחזרה ממנו ב-15% הנחה מהמחיר המקובל, ותגדיל את הסבירות להחזרת הנהג מלא עם נוסע.

לטובת המהלך הקימה החברה צי ייעודי בשם "Gett Airport" דרכו ניתן יהיה לעשות את ההזמנה וליהנות מהמחיר המוזל. טרם יציאת החברה למהלך, שיתפה Gett את נהגיה והזמינה אותם להצטרף לצי. עד כה אישרו את השתתפותם והסכימו להפחית במחיר למעלה מ-5,300 נהגים מכל רחבי הארץ.

המחיר במבצע בתוקף בכל שעות היממה ואינו כולל תשלום עבור מזוודות ו\או נוסע שלישי. ההטבה תתאפשר בתשלום בכרטיס אשראי בלבד. המבצע יתקיים בכל רחבי הארץ החל ביום חמישי ה–14 באפריל ועד ה–30 באפריל, עם סיום החג.

מהחברה נמסר: " החברה פועלת ללא לאות להביא לייעול מקסימלי של היצע המוניות על ידי הגדלת ביקושים ומתן אלטרנטיבה נוחה, זולה ואטרקטיבית להגעה לשדה וממנו".

חשוב לציין כי את ההזמנה חזרה הביתה יש לבצע כהזמנה עתידית באפליקציה, ולהזין מספר טיסה ב"הערות לנהג". המערכת מעדכנת אוטומטית את זמן הגעת המונית במידה ויש שינוי במועד הנחיתה.

  • עוד באותו נושא:
  • גט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully