וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקה קולה דיווחה על עלייה של 8% ברווח וגברה על תחזית ההכנסות

רן דוידוב

16.10.2002 / 14:11

החברה החמיצה בסנט את תחזית הרווח; נהנתה ממכירות חזקות בארה"ב, במיוחד של המשקה החדש "ונילה קוק"

יצרנית המשקאות הקלים הגדולה בעולם, חברת קוקה קולה, דיווחה על עלייה של 8% ברווח הרבעוני, כשהיא מסתייעת במכירות חזקות של המשקה החדש "ונילה קוק" בארה"ב, שוק המשקאות הגדול ביותר בעולם. יחד עם זאת הזהירה החברה שרווחיה השנתיים יפלו מתחזיות האנליסטים.

קוקה קולה דיווחה על רווח נקי של 1.16 מיליארד דולר, או 47 סנט, לרבעון השלישי, בהשוואה לרווח של 1.07 מיליארד דולר בתקופה המקבילה. הרווח נפל מעט מתחזיות השוק, שעמדו על 48 סנט למניה. הכנסות החברה זינקו ב-13% ל-5.32 מיליארד דולר. וול סטריט חזתה לחברה הכנסות של 5.2 מיליארד דולר.

החברה מסרה שהצמיחה בצפון אמריקה היתה "חזקה במיוחד", אך תוצאותיה ברחבי העולם לא עמדו בתחזיות הפנימיות, "בשל תנאי מזג אוויר קשים בחלקים מאירופה ואסיה".

קוקה קולה חוזה שרווחיה השנתיים יפגרו ב-1-2 סנט אחר תחזיות האנליסטים, העומדות כעת של 1.78 דולר. החברה טרם מבחינה לדבריה בשיפור בתנאים המקרו כלכליים למרות שחזתה שיפור שכזה בשעה שקבעה את יעדי הרווח השנתיים מוקדם יותר השנה.

"למרות התנאים הכלכליים המאתגרים, אנו בטוחים ששיעורי הצמיחה שלנו יעלו על המגמות בכל תחומי תעשיית המשקאות העולמית", אמר מנכ"ל החברה דגלאס דאפט. במהלך הרבעון השלישי ירדה מניית החברה ב-15% - זאת בהשוואה לירידה של 23% של מניית מתחרתה העיקרית פפסיקו (סימול PEP).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully