וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנק הבינלאומי הראשון מציע למעסיקים מסלולי השקעה מוגדרים מראש בקופה המרכזית לפיצויים "מרום"

TheMarker

16.10.2002 / 14:36

הקופה מאפשרת לנהל את כספי הפיצויים ב-4 מסלולים, עם מדיניות השקעה מוגדרת מראש: מוטה שקלים; מוטה מדד; מוטה מטבע חוץ; ומסלול השקעה גמיש.



הבנק הבינלאומי הראשון מציע למעסיקים מסלולי השקעה מוגדרים מראש במסגרת "מרום" - קופה מרכזית לפיצויים רבת מסלולים. הקופה מאפשרת לנהל את כספי הפיצויים ב-4 מסלולים, עם מדיניות השקעה מוגדרת מראש: מוטה שקלים, מוטה מדד, מוטה מטבע חוץ ומסלול השקעה גמיש.



המסלולים השונים מאופיינים בהשקעה של לפחות 75% מהנכסים באפיק הרלוונטי, ועד 25% מהנכסים בכל השקעה אחרת (עד 10% מהנכסים ניתן להשקיע במניות וניירות ערך המירים). כך למשל, במסלול מוטה מדד יושקעו לפחות 75% מהנכסים באפיקים צמודים למדד המחירים לצרכן (לפחות 50% מתוך האפיקים הצמודים למדד יושקעו באג"ח ממשלתי צמוד למדד). בנוסף, עד 25% מהנכסים יושקעו בכל השקעה אחרת (עד 10% מהנכסים ניתן להשקיע במניות וניירות ערך המירים).



המסלול הגמיש ינוהל על פי מדיניות ההשקעה שתחליט הקופה. "מרום"- קופה מרכזית לתשלום פיצויי פיטורין מקבוצת הבנק הבינלאומי הראשון, הושקה לפני למעלה מחצי שנה. בקופה זו יש מסלול השקעה נוסף: המסלול הספציפי המאפשר למעסיק להחליט בעצמו על מדיניות השקעת כספי הפיצויים של החברה, או של מספר חברות. המעסיק יכול להחליט על שינוי הרכב ההשקעה במסלול, ולקבוע את תמהיל ההשקעות בהתאם למאפיינים המותאמים לצרכיו. המעסיק שבוחר במסלול זה יכול להעזר בצוות יועצים פיננסים, שעומדים לרשותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully