וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לומניס קיבלה אישור שני של ה-FDA ביומיים למערכת טיפול בלייזר לבעיות עיניים

שירלי יום-טוב

16.10.2002 / 15:20

אמש, בעקבות ההודעה על האישור הראשון, זינקה המניה ב-19%; מערכת הלייזר שקיבלה את האישור היום נועדה לטיפול בגלוקומה וקטרקט



חברת לומניס הודיעה כי קיבלה את אישור ה-FDA למערכת הלייזר המשולבת Selecta Duet לטיפול בבעיות עיניים מסוג גלוקומה וקטרקט. מדובר באישור FDA השני עליו מודיעה החברה ביומיים האחרונים.



ה-Selecta Duet היא מערכת לייזר המשלבת את הפלטפורמה בעלת הפטנט הרשום של לומניס Selective Laser Trabeculopasty ביחד עם טכנולוגיית לייזר חותך המציעה מגוון טיפולי לייזר במכשיר אחד.



אמש, בעקבות הודעת החברה על אישור ה-FDA למערכת נוספת לטיפול בבעיות עיניים, זינקה מניית לומניס ב-19% בנאסד"ק ושווי השוק של החברה עומד כעת על 161 מיליון דולר.



החברה מסרה בהודעתה כי מחלת הגלוקומה בזווית פתוחה (open angle) תוקפת למעלה מ-50 מיליון אנשים ברחבי העולם, ובהם למעלה מ-3 מיליון בארה"ב. הגלוקומה היא מחלה ניוונית פרוגרסיווית ההורסת באיטיות את עצב הראיה, ובאם אינה מטופלת, גורמת לעיוורון מוחלט. הטיפול המקובל היחיד לגלוקומה open angle הוא הורדת הלחץ התוך-עיני, אותו לא ניתן היה לבצע באמצעות טיפול תרופתי או כירורגי. הקטרקט הוא הגורם המוביל לעיוורון בעולם ונגועים בו כ-20 מיליון אנשים וכ-40,000 בארה"ב. הקטרקט מופיע בכמחצית מהאוכלוסיה שמעל לגיל 65.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully