וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בחיפה: קומפלקס של 23 אולמות קולנוע

17.4.2016 / 12:29

"גלובוס מקס" פותחת את קומפלקס בתי הקולנוע בעופר גרנד קניון, שהוקם בהשקעה של 50 מיליון שקל ובשטח של 7,000 מ"ר

בית קולנוע. מורג ביטן,
לובי המתחם/מורג ביטן

חברת גלובוס מקס פותחת היום את קומפלקס בתי הקולנוע ב"עופר בגראנד קניון" בחיפה, שהוקם בהשקעה של 50 מיליון שקל. הקומפלקס יכלול 23 אולמות קולנוע, מתוכם 6 אולמות V.I.P, שאליהם יוצמד לובי אירוח והצפייה תתבצע מתוך כורסאות מרווחות במיוחד ומתכווננות אלקטרונית. המתחם כולל 3 מפלסים בשטח בנוי של כ-7,000 מ"ר. בעתיד מתוכננים עוד 3 אולמות, כך שבסך הכל יכלול המתחם כ-2,000 מקומות ישיבה.

לדברי בעלי החברה, איש העסקים בנט קפלן, "בהיבט הטכנולוגי, אימצנו את מיטב החידושים: ממערכת הסאונד המתקדמת בעולם דולבי אטמוס, דרך מסך לד בגובה 16 מטר שהותאם ללובי הקולנוע ועד למערכת ההקרנה (Boothless) המאפשרת לבנות בתי קולנוע רציפים לגובה 3 קומות".

המתחם עוצב על ידי משרד אדריכלים גדי שמיר ופיני ויינברג. בלובי המרכזי של מתחם בתי הקולנוע ימוקם מסך לד באורך של 6 מטר וברוחב של 14 מטר שיופעל ע"י אטרקציית צילום ייחודית בה יוכלו מבקרי המתחם להצטלם ולהציג את עצמם בתוך פוסטר של סרט שיוקרן על המסך הענק.

לחברת "גלובוס מקס" יש כיום 10 מתחמי בתי קולנוע ברחבי ישראל. איציק תורג'מן, מנכ"ל משותף, מציין שבימים אלו נמצאת החברה בהקמה של עוד 6 מתחמי בתי קולנוע בכ"ס, רחובות, מעלה אדומים, כרמיאל, אשקלון וחדרה, וכי בתוך שנתיים יהיו ברשת 18 מתחמי בתי קולנוע.

בתי הקולנוע בחיפה יפעלו 7 ימים בשבוע, 6 עד 7 הקרנות ביום בכל אולם, סה"כ במתחם יוקרנו מידי יום בין 102 ל-119 סרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully