וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי הגיע לפופ אפ סטור של עדיקה?

רונית מטיאס

17.4.2016 / 12:58

דנה עזריאלי חוגגת בקומה-17 של מגדל בבנייה, אורן רווח מארח, הראל ויזל מתרחב, השף דיוויד פרנקל מאכיל

האייקון

דנה עזריאלי ומשה צור. אביב חופי,
דנה עזריאלי ומשה צור/אביב חופי

דנה עזריאלי יו"ר קבוצת עזריאלי, ערכה במרומי הקומה ה-17 של מגדל עזריאלי שרונה, הכרות ראשונית עם המגדל שנבנה בימים אלה בהשקעה של כ- 1.5 מיליארד שקל והבטיחה כי הוא יהיה האייקון הבא של תל-אביב. ב-61 הקומות יהיה קניון בוטיק עם מותגי פרמיום בלעדיים למתחם, משרדים ומלון עסקים, צורתו הגיאומטרית נראית כמו מגדל הסובב על צירו.

אנדרו חורש. אביב חופי,
אנדרו חורש/אביב חופי

בנחשפים: יובל ברונשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; עופר אברם, מנהל תחום המשרדים; האדריכל משה צור, ממתכנני הפרויקט; אנדרו חורש, מבעלי H&M ישראל; ראובן אבלגון בעלי רוסאריו קפיטל; צחי סולטן, אייל חנקין מנכ"ל סופרגז; רנן כהן, מנכ"ל לידר הנפקות. באמנותית להקת טררם ואסי כהן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שרון כהן, צביקה רוזנטל גאלה בן סימון. רונית מטיאס,
שרון כהן, צביקה רוזנטל גאלה בן סימון ./רונית מטיאס

שמחה בפופ-אפ

מוטי אלמליח, סטלה הנדלר ודדי שוורצברג. רפי דלויה,
מוטי אלמליח, סטלה הנדלר ודדי שוורצברג/רפי דלויה

"בית השמחות" של נדב שצר, חלל אורבאני שמוקם בימים אלה על חורבות מלטשת יהלומים משנות ה-30, שימש לוקיישן מושלם לAdika פופ-אפ סטור שנפתחה בסוף השבוע ותפעל כשבועיים. דדי שוורצברגר, מנכ"ל Adika, ואורנה אלוביץ', המשנה למנכ"ל, ארחו בערב הפתיחה את מעריצי המותג שרגילים לקנות בחנות האינטרנטית, חנות הפופ-אפ מאפשרת לחובבי המותג לרכוש מבין 80,000 פריטים מ-1,000 דגמים, הפעם מחוץ למרחב הווירטואלי. החנות הנוכחית היא הגדולה ביותר מכל חנויות הפופ-אפ שהושקו בשנים האחרונות, והיא נפתחה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. לתפעול החנות גויסו כ-120 עובדים זמניים שיסייעו במערך הלוגיסטי והמכירתי. הקונים ייהנו משיתוף פעולה ראשון שנחתם עם חברת GETT, במסגרתו שאטלים ממותגים יאספו לקוחות מנקודות מרכזיות בעיר, ויביאו אותם לחנות ללא כל עלות.

אלי מיזרוח ודדי שוורצברג. רפי דלויה,
אלי מיזרוח ודדי שוורצברג/רפי דלויה

במשיקים: אלי מזרוח, מנכ"ל קבוצת גולף; סטלה הנדלר, מנכ"לית בזק; רן גוראון, מנכ"ל פלאפון; מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי; מנור גינדי, אור אלוביץ', אהרון מידן שהגיע עם בת זוגתו הסופרת אדיבה גפן, יוחנן לוקר, אבי פישר, עדן הופמן, משנה למנכ"ל ה.שטרן, שנהנו מקוקטייל-בר בחסות מרטיני ושפע אוכל.

אדיבה גפן ואהרן מידן. רונית מטיאס,
אדיבה גפן ואהרן מידן/רונית מטיאס
אורית ושאול בן אדרת. רונית מטיאס,
אורית ושאול בן אדרת/רונית מטיאס
אורנה אלוביץ' דדי שוורצברגר שירה מרגלית. רונית מטיאס,
אורנה אלוביץ', שירה מרגלית ודדי שוורצברגר/רונית מטיאס

ספיריטיים

טלי יטיב לובה יעקובסון. אלירן אביטל,
טלי יטיב לובה יעקובסון/אלירן אביטל

טלי יטיב, מנכ"לית ובעלת "ספיריט הפקות עולם" הזמינה לארוחת בוקר במלון נורמן, פורום נשי ששוחח על החיבור בין יזמות לתיירות. ליטיב, המתמחה בפיתוח יעדים חדשים, טיולי תמריץ וטיולי נישה, ניסיון של שנים בפיתוח טיסות ישירות לסיישל, זנזיבר, טנזניה, מאוריציוס, סרילנקה, מלדיבים, אותם הציגה.

מיה מילר, שירלי יטיב. אלירן אביטל,
מיה מילר, שירלי יטיב/אלירן אביטל

בתיירותיות: התכשיטניות מיה מילר ורוני נמדר, דנה בלושינסקי, שירלי יטיב, אחותה ושותפתה של טלי; לובה יעקובסון, ואיריס, מנהלת לקוחות בחברת הלווין YES.

בטעם מנגו

מירב כהן, הראל ויזל קרן קורץ. רונית מטיאס,
מירב כהן, הראל ויזל קרן קורץ/רונית מטיאס

הראל ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס, השיק את החנות ה-40 בקניון אביב והודיע על המשך התרחבות. קרן קורץ, מנהלת השיווק של הקבוצה אמרה כי גודל החנות, 600 מ"ר, ממשיך את מגמת החברה לפתוח חנויות גדולות, ועדכנה שהקולקציה מתעדכנת פעמיים בשבוע. דנה טרנר, מנכ"לית המותג נעדרה מהאירוע מאחר והיא שוהה בשואו רום החברה בספרד.

פיצה גורמה

חנה ובני פרי-זן, דיוויד פרנקל וחברתו גל. רונית מטיאס,
חנה ובני פרי-זן, דיוויד פרנקל וחברתו גל/רונית מטיאס

השף דיוויד פרנקל, פתח אתמול את הקיץ, במסיבה במסעדת "פרונטו קיוסקו" בשוק הצפון, מסעדת מזון מהיר איטלקי המתמחה בפסטה טרייה הנעשית במקום, ובפיצה בטאבון . פרנקל והצוות הכינו 7 סוגי פיצה ולקחו את הפיצה לליגה הכי גבוהה שיש. די-ג'יי ג'ניה טרסול וקוקטייל אפרול שפריץ, הנעימו את האווירה.

רינה טל רייצ'ל ויצמן. רונית מטיאס,
רינה טל רייצ'ל ויצמן/רונית מטיאס

בחוגגים: בני וחנה פריזן, יו"ר פעילים; נעם צימרמן, מנכ"ל קבוצת קפה-קפה; דפנה וצביקה לוינסון מנכ"ל ובעלים רשת HDL ; רינה טל, מנכ"לית קניון איילון עזריאלי; רן סמואלוב, מנכ"ל וולדה; עופר שביט, מנכ"ל קניון עזריאלי חיפה, שהציע לפתוח "פרונטו קיוסקו" בחיפה.

דיוויד פרנקל הפיצה והנשיקה. רונית מטיאס,
דיוויד פרנקל הפיצה והנשיקה/רונית מטיאס

כשרפואה פוגשת תעשייה

שמואל דונרשטיין יעקב רמון. אייל טואג,
שמואל דונרשטיין יעקב רמון/אייל טואג

שמואל דונרשטיין, מבעלי רב-בריח, אירח במפעל החברה באשקלון משלחת רופאים, אנשי הנהלה ואחיות מבית החולים תל-השומר. בסיור שנולד בעקבות מפגש בין דונרשטיין ופרופ' רמון, מנהל המחלקה, סיירה המשלחת במחלקת הדלתות, המשקופים והנעילה, ביקרה בחדרי הצבע, ולמדה על תהליכי הייצור וההתייעלות שבוצעו בשנים האחרונות במפעל.

המרתון של בובי

קורין קטנר, אדוארדו פריירה, אביגיל אלוני ואורן רווח. לנס הפקות,
קורין קטנר, אדוארדו פריירה, אביגיל אלוני ואורן רווח/לנס הפקות

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר ישראל; קורין קטנר, מנכ"לית מותג בובי בראון ישראל; ואביגיל אלוני, מנהלת ההדרכה, אירחו במלון נורמן בתל-אביב, את אדוארדו פריירה, ראש מחלקת איפור והדרכה של בובי בראון, שהגיע במיוחד לישראל, כדי להציג במרתון של 3 אירועים למאפרים מובילים בתעשייה, את הטרנדים החדשים של המותג לקיץ הקרוב.

הפיקניק של גלי

סיגל כספי, שלמה בוסקילה, ענבל בוסקילה פרץ. רונית מטיאס,
סיגל כספי, שלמה בוסקילה, ענבל בוסקילה פרץ/רונית מטיאס

עופר גנזי ושלמה בוסקילה, מבעלי קבוצת בריל; יהודה אלבז, מנכ"ל הקבוצה; וסיגל כספי, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה בקבוצה, השיקו בווילה דלאל בנווה צדק, את קולקציית אביב-קיץ של מותג "גלי". רונן רייבנבך, מפיק האירוע המיר את מזנוני האוכל בסלסלות פיקניק לבנות עמוסות אוכל שחולקו לאורחים. אלבז גילה כי רשת גלי פותחת בחודש הקרוב סניפים בהרצליה ובאשקלון ששופצו ושודרגו קונספט החדש של הרשת בהשקעה כמיליון שקל, וכי מועדון הלקוחות מונה 250 אלף חברים. כספי ספרה על קמפיין בני המשפחה שיעלה השבוע בהשקעה של 1 וחצי מיליון שקל ושם דגש על ערכי המשפחה.

קייטנה בשגרירות

פטריק מייזונב,  רבקה אלבו, וג'אן פרנסואה דיפירו. שוקה כהן,
פטריק מייזונב, רבקה אלבו, וג'אן פרנסואה דיפירו/שוקה כהן

מדשאות ביתו של פטריק מייזונב, שגריר צרפת בישראל, נראו בשבוע שעבר כמו קייטנה, עשרות ילדים הסתובבו ונישנשו פיצות, לרגל השקת Catimini- מותג פרימיום צרפתי לבגדי ילדים שפתח חנות בכיכר המדינה. במשיקים: רבקה אלבו, מנכ"לית וזכיינית Catimini ישראל; ג'אן פרנסואה דיפירו, מנהל ייצוא עולמי Catimini,; ג'ני קובה, שבנה דניאל דגמן ורקד ברייקדאנס; ג'ק קובה, שעודד את הנכד; דנה וגיא בלושינסקי שביתם אן דגמנה; מיכל אנסקי; מיכל ינאי וביתה אלכס שדגמנה.

ג'ני קובה ובנה דניאל מורן. שוקה כהן,
ג'ני קובה ובנה דניאל מורן/שוקה כהן

יהלומים וחברים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דורון ברנשטיין ילום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שקונצרן היהלומים העולמי "דה בירס" הפך את היהלום לחבר הכי טוב של האישה, החליט היהלומן דורון ברנשטיין, מבעלי מותג התכשיטים "טוליפ דיימונדס" להנגיש את היהלומים ולהפוך אותם לחברים הכי טובים של כולן שכן יהלומים הם פריט יקר שרחוק מלהיות נחלת הכלל. עם ניסיון של כ-40 שנה כלוטש במפעל יהלומים, ידע שצבר ביוהנסבורג וברוסיה, מפעלי היהלומים שלו נחשבים לסיפור הצלחה של ייצור ויצוא לכל העולם, והחברה מתמחה ביהלומים צבעוניים.

לתת

אביגדור ליברמן והרב גרוסמן. סטודיו ווייל,
אביגדור ליברמן והרב גרוסמן/סטודיו ווייל

עשרות מתנדבים התייצבו בעמותת "מגדל אור" בראשות חתן פרס ישראל, הרב יצחק דוד גרוסמן, המקיימת זו השנה ה-13 את מבצע ההתרמה הארצי "חג שבע לילדים". הם עזרו באריזת חלק מ-20,000 חבילות מזון, שיחולקו לילדים נזקקים בפסח.

חגיגה בגן

שירה אורן קינן ושרה קינן. רונית מטיאס,
שירה אורן קינן ושרה קינן/רונית מטיאס

שרה קינן וביתה שירה אורן קינן, ערכו השקה כפולה בשתי חנויות שבבעלותן בגן-העיר, "פאני בלק"-המותג הצעיר של קבוצת מקס מרה האיטלקית, ו- Twin –setמותג איטלקי ותיק. שרה הקניינית, עוסקת באופנה מעל עשור, ביתה שירה שלמדה אדריכלות הצטרפה כי רצתה לשלב את האהבה לאיטליה, לאופנה, אסתטיקה ולהכרה עמוקה למותגים.

בקטנה

= במרכז הבינתחומי בהרצליה, התקיים פאנל בוגרים של מועדון הנדל"ן, בוגרי המועדון הרצו לסטודנטים אודות יזמות, אתגרים והזדמנויות בשוק הנדל"ן הישראלי, ביניהם: ניר שמול, יזם ומבעלי חברת הנדל"ן שניר; גיל רושניק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן; חנן מור, יו"ר ומייסד קבוצת חנן מור; אור שביט, מנכ"ל אנגל-שביט; עו"ד קרן בן דוד,יו"ר דוידסון החזקות; עו"ד קרן כהן-בלחרסקי, שותפה במשרד תיק גלעד-קינן.

=ניסים בן שהם, מנכ"ל קרני תכלת, וורד קוריסקי, סמנכ"לית השיווק, הציגו בכנס התאורה השנתי במתחם "אווניו" בקריית שדה התעופה, את גופי התאורה של SITECO, מותג תאורה גרמני שהתפרסם בזכות קידמה טכנולוגית פורצת דרך, ומציע חידושים אחרונים בתחום התאורה בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully