וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטוויז'ן מנסה להתקבל כשותפה שישית בארץ נטוורק אפליינס

ערן גבאי

16.10.2002 / 16:16

שיחות מתקיימות בין הצדדים; המדובר בשותפות בהתקנות, במכירה ובהטמעה של ציוד נטוורק אפליינס בארץ

נטוויז'ן מקיימת מגעים עם יצרנית פתרונות האחסון הגדולה נטוורק אפליינס (Network Appliance), כדי לשמש שותפה לחברה בהתקנות, במכירה ובהטמעה של ציוד החברה בארץ, כך נודע ל-TheMarker. הפנייה הראשונית היתה מצידה של נטוויז'ן, שחטיבת האינטרנט שלה היא לקוחה של נטוורק אפליינס מזה זמן, ובימים אלה בוחנים בנטוורק אפליינס את ההצעה של החטיבה העסקית של נטוויז'ן. לספקית פתרונות האחסון יש כיום 5 שותפים בארץ, בהם החברות אינטגריטי ואקספרט.

לנטוורק אפליינס שני משווקים בארץ - אמקור מחשבים ולאחרונה גם תים מחשבים . חברת נטוורק אפליינס היא ספקית של יישומים ופתרונות לארגונים בתחום האחסון, המאפשרים ללקוחות ניצול יעיל יותר של משאבי מחשוב ומקצרים את זמן היציאה לשוק. החברה נסחרת בנאסד"ק וב-S&P 500 ולה מחזור מכירות שנתי הגבוה ממיליארד דולר בשנה. החברה מעסיקה כ-2,300 עובדים, יש לה ערוצי הפצה ב-70 מדינות ומשרדים בערים מרכזיות ברחבי העולם בהם הסניף הישראלי האחראי, וכן גם יוון, טורקיה, קפריסין ויבשת אפריקה.

נטוורק אפליינס רשמה מכירות של כ-206.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת הכספים 2003, בהשוואה למכירות של 200.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה. הרווח הנקי שלה הסתכם בכ-16.2 מיליון דולר, או 5 סנטים למניה, בהשוואה להפסד של 500 אלף דולר בתקופה המקבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully