וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלמאפ מתכננת להגדיל את מצבת כוח האדם בכ-15% עד סוף השנה בעקבות חוזים עם מפעיל סלולרי אירופי וחברת תקשורת ישראלית

בעז בבאי

16.10.2002 / 17:55

החברה, שהשלימה בשנה שעברה גיוס הון פרטי בהיקף של 7 מיליון דולר מחברת CSG הבריטית, מעסיקה כיום 35 עובדים בהרצליה ובלונדון



חברת ההיי-טק הישראלית טלמאפ (Telmap), העוסקת בפיתוח ובייצור של פתרונות ממוחשבים למיפוי ולניווט בתנועה, מתכננת להגדיל את מצבת כוח האדם של החברה בכ-15% עד סוף השנה. זאת בעקבות חתימה על חוזים חדשים עם מפעיל סלולרי אירופי וחברת תקשורת ישראלית, לאספקת מערכת הניווט הסלולרית החדשה פולאריס ומערכת הבקרה וגה.



טלמאפ, שנוסדה ב-1999 ומנוהלת על ידי אורן ניסים, מעסיקה כיום 35 עובדים במטה הניהול ומרכז הפיתוח של החברה בהרצליה ובסניף שלה בלונדון. החברה השלימה בשנה שעברה גיוס הון פרטי בהיקף של 7 מיליון דולר מחברת התקשורת וההוצאה לאור הבריטית CSG.



בעז שלזינגר, סמנכ"ל השיווק של טלמאפ, מסר שהחברה הציגה השבוע לראשונה את מערכת הניווט הסלולרית פולאריס, בקונגרס העולמי למערכות תחבורה חכמות (ITS), שהתקיים בשיקגו. המערכת מאפשרת למשתמש לקבל את כל המידע הגיאוגרפי, מיפוי והוראות הנסיעה באמצעות הרשת הסלולרית ונתוני GPS.



המערכת ניתנת להפעלה על מחשבי כף יד (פאלם, iPAQ), טלפונים מבוססי ג'אווה, מחשבים ניידים, מחשבי רכב ועוד. היא מספקת מיפוי מדויק ומעודכן עד לדקה האחרונה וכן מידע היכול לשמש את הנהג בדרכים בכמה וכמה צורות, החל מתנועה מנקודה לנקודה ועד לביצוע חיפוש מתקדם וליכולות לקביעת מסלול.



בנוסף לפולאריס, הציגה טלמאפ גם את מערכת וגה (Vega) מתוצרתה. וגה משמשת כמרכז בקרה מבוסס מפה, העושה שימוש בפלטפורמת אנדרומדה במטרה לאפשר למנהלים לצפות בתנועת מכוניות, משאיות וכוח עבודה נייד אחר על גבי המפה, באמצעות האינטרנט או האינטראנט. מערכת וגה מאפשרת לחברות לעקוב אחר כוח העבודה הנייד שלהן בזמן אמת, ליצור אזורים שהנגישות אליהם מוגבלת ולקבל התראות במועד באופן שישמר את הקשר בינם לבין צי הרכב שלהם בכל זמן נתון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully