וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן לוי: נייס לא צפויה להוריד תחזיות לרבעון הרביעי ולשנת 2003; מחיר עסקת TCS הוגן

אמיר טייג

17.10.2002 / 9:26

UBS מוריד את מחיר היעד לחברה מ-14 דולר למניה ל-11 דולר, כ-56% מעל מחיר השוק, ומותיר המלצת "קנייה"; מחיר המניה כבר מתמחר אי עמידה בתחזיות



"להערכתנו חברת נייס תעמוד בתחזיות הרווח והמכירות לרבעון השלישי, כפי שהוצגו בהדרכה שפירסמה החברה. החולשה לאחרונה במחיר נייס מהווה הזדמנות קנייה", כך כותב האנליסט סטיבן לוי מבנק ההשקעות UBS. כמו כן מעריך לוי כי החברה לא צפויה להוריד את תחזיותיה לגבי רווחי הרבעון הרביעי ולשנת 2003 כולה. עם זאת, מוריד לוי את מחיר היעד לחברה מ-14 דולר למניה ל-11 דולר בלבד, כ-56% מעל מחיר השוק, ומותיר את המלצתו על "קנייה".



לוי פונה לפעילים רבים בשוק שטענו כי עסקת רכישת TCS נעשתה במחיר גבוה מדי ואומר כי 55 מיליון דולר הינו תשלום הוגן עבור החברה המוכרת ב-60 מיליון דולר בשנה. לוי מציין כי מחיר הרכישה עשוי להגיע עד 80 מיליון דולר, אך מזכיר כי התנאי שנקבע לתשלום הנוסף הוא אגרסיווי למדי ועשוי שלא להתממש כלל.



"נכון לעכשיו אנחנו מרגישים נוח עם התחזיות שלנו לתוצאותיה העתידיות של נייס", אומר לוי ומוסיף כי הירידות האחרונות במניה מעידות כי השוק צופה הורדה של ההדרכה להמשך של נייס, לפיכך המניה אינה צפויה לרדת אם ישתנו ההערכות לרעה. מנגד, אם תעמוד החברה בתחזיות, המניה צפויה להגיב בחיוב.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully