וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנפאואר העולמית צפויה להשקיע בימים הקרובים 250 אלף דולר ב-CareerHarmony

בעז בבאי

16.10.2002 / 20:12

למנפאואר, המחזיקה כיום בכ-40% ממניות החברה, תהיה אופציה להשקעה של 250 אלף דולר נוספים; החברה גייסה עד כה 6.3 מיליון דולר מיסקל ומנפאואר



חברת מנפאואר העולמית אמורה לחתום בימים הקרובים על הסכם השקעה מיידי בהיקף של 250 אלף דולר בחברת הסטארט אפ הישראלית קרייר-הרמוני (CareerHarmony), המפתחת מערכת לבחירה, מיון והערכה של כוח אדם. ההסכם יקנה למנפאואר, המחזיקה כיום בכ-40% ממניות קרייר-הרמוני, אופציה להשקעה של 250 אלף דולר נוספים.



הנתונים על ההשקעה מופיעים בבקשה שהגיש היום נאמן יסקל, ד"ר שלמה נס, לבית המשפט במטרה לקבוע את מתווה המכירה של אחזקותיה. ליסקל, הנמצאת תחת הקפאת הליכים, שמורה זכות לביצוע השקעה דומה בחברה, על פי חלקה היחסי בחברה, העומד כיום על 34%.



קרייר-הרמוני גייסה עד כה 6.3 מיליון דולר מאז נוסדה בשנת 2000, בשני סבבים מיסקל אחזקות וממנפאואר העולמית.



במאי השנה מסר מנכ"ל החברה, אורי קרן, כי הוא צופה שהכנסות החברה יגדלו לכ-4-5 מיליון דולר ב-2002. החברה רשמה הכנסות של כ-2 מיליון דולר בארבעת החודשים הראשונים של 2002, לעומת הכנסות של 500 אלף דולר בשנת 2001.



החברה פיתחה מערכת הנקראת CH-AMS לבחירה, מיון והערכה של מועמדים לעבודה ושל עובדי חברה על ידי מבחנים. המערכת כוללת שני מודולים עיקריים: מודול התאמה מקצועית לפיו מועמדים לעבודה ועובדי החברה מסתייעים במערכת של קרייר-הרמוני, או במערכת המשולבת באתר הלקוח, על מנת לעבור תהליכי הערכה והתאמה, ומודול "הניהול", המאפשר לאגף כוח האדם ולמגייס עובדים לנהל תהליכי הערכה של העובדים.



קרייר-הרמוני מעסיקה כיום כ-30 עובדים במטה הניהול ומרכז המחקר והפיתוח בפתח תקווה ובמשרדים בניו יורק ובלונדון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully