וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הגבלת שכר הבכירים: המשנה למנכ"ל לאומי פרש מתפקידו

21.4.2016 / 8:32

פרופ' דני צידון הודיע על פרישה מתפקידו לאחר 12 שנים בבנק לאומי. צידון, פרופ' לכלכלה הקים את חטיבת שוקי ההון בבנק, יזם את לאומי טק, ושימש כיו"ר לאומי פרטנרס. רוסק עמינוח: "פרופ' דני צידון הוא תמיד האיש הנכון במקום הנכון"

דני צידון. צילום: תמר מצפי, גלובס
דני צידון/גלובס, צילום: תמר מצפי

לאחר פרישתו של מנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן, עוד בכיר במערכת הבנקאות פורש מתפקידו על רקע החוק להגבלת שכר הבכירים במערכת הפיננסית. פרופ' דני צידון, המשנה למנכ"ל לאומי הודיע הבוקר (ה') על פרישה מתפקידו לאחר 12 שנים בבנק מתוכן 10 שנים כחבר בהנהלת הבנק.

"החלטתי לפרוש נובעת מאופן חקיקת חוק שכר הבכירים. חוק זה שעל סבירותו תעיד ההיסטוריה של ישראל בשנים הקרובות משדר מסר, שהוא נורא בעיני, כאילו המערכת הפיננסית הינה אויב הציבור ולכן היא מותרת בפגיעה", מנמק פרופ' צידון את החלטתו.

בין היתר, צידון, פרופ' לכלכלה הקים את חטיבת שוקי ההון בבנק, יזם את לאומי טק, ושימש כיו"ר לאומי פרטנרס.

מנכ"לית הבנק רקפת רוסק עמינח אמרה: "פרופ' דני צידון הוא תמיד האיש הנכון במקום הנכון עם החכמה, המסירות , היצירתיות, ההבנה העסקית והניסיון הייחודי שלו. אין ספק שתרומתו של פרופסור צידון לקבוצת לאומי הינה מכרעת.ניסיתי להניא אותו מהחלטתו אך לצערי מאמציי לא צלחו. בשמי ובשם הנהלת לאומי אני מודה על שותפותו בעשייה ייחודית ארוכת שנים בבנק לאומי ועל תרומה מכרעת להצלחותיו של הבנק."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully