וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו: החידושים שיעשו לכם את החיים קצת יותר קלים

26.4.2016 / 10:16

מכשיר שמטגן ללא שמן ובלנדר שיודע לבשל, בדקנו את המוצרים עם הפטנטים החדשים בשוק, רק כדי לעשות את החיים שלכם קלים יותר

מערכת וואלה!

MULTI FRY מכשיר לטיגון ללא (אולי רק קצת) שמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
MULTI FRY/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם:

חברת ברימאג, המתמחה ביבוא ושיווק כלי חשמל לבית, השיקה מכשיר MULTI FRY מבית DeLonghi, המוגדר כמכשיר בישול רב תכליתי לבישול וטיגון במינימום שמן. המכשיר מאפשר הכנה מהירה של צ'יפס במינימום שמן - 2.8% שומן עבור 1 ק"ג תפוחי אדמה, ומגוון מאכלים נוסף, החל מקוסקוס וירקות מבושלים, "רטטוי", וכלה בפיצות, עוגות ופשטידות. המכשיר נמכר בארץ בארבעה דגמים, שבכולם יש פונקציית ערבול מזון אוטומטי, מכסה עם חלון שקוף המאפשר צפייה בתהליך הבישול וקערה עם ציפוי קרמי המונע הידבקות של מזון ומקל על הניקוי. המכשיר פועל באמצעות מערכת חימום SHS, שמפיקה חום המקיף את המזון מסביב ובכך מסייעת לבישול אחיד. המערבל הנשלף מערבב את המזון תוך כדי הבישול ללא כל צורך בהתערבות ידנית.

דבר הנסיינית:

קצת מפתיע, אבל 25 דקות אחרי הכנסת תפוחי האדמה עם שלוש כפות שמן לסיר, התקבלו אצבעות תפוחי אדמה שחומים וטעימים להפליא. התעלול הזה עבד יפה גם עם פרוסות כרובית לאחר שעברה חליטה, בטטה ופרוסות חצילים, אם כי עבורם יש צורך להכפיל את כמות השמן. ההשחמה של הקציצות עבדה יפה, ולא פירקה אותן, וכנפי העוף קיבלו מעטפת קריספית טעימה. המכשיר פשוט להפעלה, ובניגוד להרבה יותר מדי מכשירי מטבח הוא גם שקט. אפשר פשוט להכניס את כל מרכיבי התבשיל, לכוון את הטיימר לזמן הבישול המומלץ, ולהתפנות לעיסוקים אחרים. לטובת הסקרנים מותקנת חלונית שקופה קטנה שמאפשרת לצפות במכשיר בעת העבודה. גם הניקיון של חלקי המכשיר פשוט – וכולם נכנסים למדיח. משקלו קל ונוח לנייד אותו לארון עד לזמן השימוש. ולא, הוא לא הולך להפוך לעוד ממותה שנשכחה באחד המדפים בארון.

ועוד משהו:

המכשיר גדול וזה אומר שצריך לפנות עבורו עוד מדף בארון המטבח. אמנם משקלו קל ונוח לנייד אותו החוצה ופנימה מהארון, אבל מניסיוני – מה שלא רואים כל הזמן גם לא ממש יוצא מהארון. חיסרון נוסף הוא שבחלק מהמרשמים המצורפים למכשיר יש צורך בהכנסות מוקדמות, כלומר, בישול מקדים בעוד סיר. אישית, מעדיפה ללכלך פחות כלים. דבר הילד: "אמא זה מאוד טעים אבל זה לא צ'יפס".


פרטים טכניים:

דגם FH 1130: גוף חימום עליון 1,400 וואט, קוצב זמן פעולה, קיבולת מזון של 1.5 ק"ג.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,190 שקל.

דגם FH 1163: גוף חימום עליון 1,400 וואט, גוף חימום תחתון 200 וואט, תרמוסטט מתכוונן, קוצב זמן פעולה, קיבולת מזון של 1.5 ק"ג.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,490 שקל.

דגם FH 1363: בעל גוף חימום עליון 1,400 וואט, גוף חימום תחתון 200 וואט, תרמוסטט מתכוונן, קוצב זמן פעולה, קיבולת מזון של 1.7 ק"ג.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,590 שקל.

דגם FH 1394: גוף חימום עליון 1,400 וואט, גוף חימום תחתון 1,000 וואט, בורר ל-7 תכניות בישול, לוח פיקוד דיגיטלי לטמפרטורה ולעצמת חימום, קיבולת מזון של 1.7 ק"ג.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,890 שקל.

מסחטת Vita Juicer

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסחטת Vita Juicer/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם:

מסחטת מיצים המותאמת לסוגי ירקות ופירות שונים וכוללת ארבע אופציות: סחיטה ללא יחידת הבלנדר, לפירות וירקות קשים למיץ טבעי ללא חתיכות פרי, סחיטה הכוללת את יחידת הבלנדר לפירות וירקות רכים או מבושלים היוצרים מחית, מסחטת הדרים ייעודית, ללא צנטריפוגות ליצירת מיץ עשיר בחתיכות פרי, וכן כזו הכוללת צנטריפוגות לקבלת מיץ הדרים בעל מרקם חלק. מהירות הסחיטה מתאימה את עצמה אוטומטית בהתאם לפונקציית הסחיטה. התוצאה המתקבלת היא כמות גדולה של מיץ, שלטענת החברה כולל 20% יותר ויטמינים בהשוואה למסחטות מיצים קונבנציונליות, ואופציה ליצירת גרסה סמיכה ועשירה יותר של מיץ, למשל תותים או בננות.

יתרונות:

המכשיר יפה להפליא, ומגיע במגוון צבעים כגון צהוב, לבן, ירוק, אדום וגוונים נוספים. הוא שקט במיוחד ומגיע עם כמה חלקי פנים פשוטים להרכבה ולניקוטי. כל החלקים ניתנים לשטיפה במדיח כלים.

חסרונות:

מחיר המוצר גבוה בהשוואה למתחריו בשוק, אך הוא בהחלט מספק תוצאות יפות.

מחיר מומלץ לצרכן: 2,290 שקל

להשיג ברשתות החשמל במובחרות

ביד חזקה – הבלנדר הכל יכול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
BUGATTI/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם:

המותג האיטלקי BUGATTI (בוגאטי), משיק את VENTO, בלנדר מקצועי עוצמתי ושקט המיועד לשוק המוסדי ולחובבי הבישול והקולינריה, הבולט בנוחות ובקלות השימוש בו, במבחר תוכניות אוטומטיות ובעיצוב מרשים ואלגנטי.

פאנל שליטה ע"י מגע מאפשר בחירה בין 7 מצבי הכנה שונים וב-60 מהירויות שונות כשבאמצעות אפליקציית ה-chef –B שפותחה על ידי המותג (וניתנת להורדה מחנות האפליקציות) ניתן להפעיל מרחוק את הבלנדר וכן לבחור מתכונים מהאפליקציה. בין אם זה בהכנת בצק, מרק, סורבה, בלילה לפנקייק או אוכל לילד המתכונים נמצאים באפליקציה וניתן לשתפם עם חברים ואפילו ליצור מתכונים חדשים בעצמכם. חידוש נוסף בסדרת הבלנדרים הוא מנוע ה-DC נטול מברשות, אשר מאפשר הפעלה שקטה, יחד עם חיסכון אנרגיה של כ-33% יחסית למנועים רגילים, כשצריכת החשמל החסכונית שלו עומדת על כ- 1,000 וואט.

בעיצוב הבלנדר הושקעה מחשבה רבה תוך התמקדות בפרטים הקטנים ביותר. עיצוב הלהבים יחד עם צורת המיכל (בתכולה של 1.7 ליטר) ומהירות המנוע מאפשרים חימום המרכיבים שבפנים עד ל- 85 מעלות צלסיוס בתוך 7-8 דקות. מערכת B-safety מאפשרת כיבוי אוטומטי של הבלנדר בעת הוצאת המכסה, יחד עם מבנה קומפקטי הניתן לקיפול ב-4 תנוחות שונות לאחסון נוח וקל, והסרת להב קלה ונוחה שתקל על ניקיון ושטיפת המיכל. כל אלו יחד הופכים את הכנת המאכלים במטבח לפשוטה, נוחה והופכים את החוויה ליוצאת דופן.

דבר הנסיינית:

בלנדר אימתני בעוצמתו עם מיכל של 2 ליטרים. המכשיר נהנה מעיצוב חללי מרשים ומאסיבי. תפוח עץ, תפוז קלוף ומעט קרח נהפכו בתוך פחות מדקה למיץ טחון כהלכה. פעולת המנוע שקטה, ובתוך רגעים ספורים גם שקשוק הקרח במיכל נפסק לאחר שנקצץ לדק. המתוחכמים מוזמנים לחבר את המכשיר לאפליקציה שמציעה החברה ושמפעילה את המכשיר במהירות ובתזמון המדויקים. הימרתי על הכנה ביתית של מיונז. מתברר שכשמוציאים אותי מהמשתנים שגורמים למיונז להיות יציב או להתפרק – הוא פשוט מצליח. המכשיר הופעל באמצעות הטלפון הנייד ובכל פעם שהיה צריך להוסיף את אחד המרכיבים הוא הפסיק את הפעולה וחיכה להמשך הוראיות. יצא מושלם.

כשהשוותי את הקיצ'ינייד שיש לי בבית ובוגטי, הבנתי שיש לי בבית סמסונג, ולא אייפון כמו שאני אוהבת.

ועוד משהו: מחיר וגודל. דבר הבעל, בעיני ים מזוגגות מאושר של מי שמצא מכשיר חזק כמותו: "את לא מחזירה את הבלנדר הזה. אני רוצה אותו, הוא כל כך חזק".

מחיר: 4,490 שקלים

להשיג בנקודות המכירה של BUGATTI ברחבי הארץ

חמישה סירים שהם אחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסירים עשויים פלדת אל-חלד משובחת והתחתית מיוצרת בטכנולוגית Impact Bonding/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם:

סירים ומחבתות במגוון גדלים מסדרות הנירוסטה המובילות של חברת סולתם רדד - ארז ואלון. הסירים עשויים פלדת אל-חלד משובחת והתחתית מיוצרת בטכנולוגית Impact Bonding מתקדמת המאפשרת פיזור חום אחיד וניצול מרבי של האנרגיה. הסירים מתאימים לשימוש לכל סוגי הכיריים (כולל אינדוקציה) וניתנות לשימוש בתנור עד 180 מעלות.

דבר הנסיינית:

סט סירים מלא, שכולל את כל הפונקציות ששמישות לי במטבח. רק' שבמקום לחלק את הסירים יפייפה במדפים בהתאם לסדר השימוש בהם כולם מונחים כמו אחים על מדף אחד. אידאלי לבעלי מטבחים קטנים, שלא רוצים להצטייד בעוד ועוד סירים. מודה, קיבלתי את המתנה המושלמת לחג, והעברתי הלאה את סיר הפסטה וסיר הקוסקוס וסיר הלחץ. עכשיו יטש לי מערכת אחת שכל החלקים שלה מתאימים זה לזה.

מחיר: לרגל החג נמכרים הסירים בסיטי שופ ב-70% הנחה: 79-199 שקל (מחירים רגילים: 366-666 שקלים).

כרית קרה/חמה – צד חורף/ צד קיץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרית צ'ילאווט/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם:

כרית צ'ילאווט (Chillout)- כרית ויסקו ג'ל המיועדת למזג האוויר הישראלי בזכות המבנה הפנימי המיוחד שלה. לכרית שני צדדים- צד אחד ציפוי ג'ל מצנן וצד שני שכבת מילוי מיקרופייבר מחממת, הצד המצנן הינו משטח ג'ל המחובר לכרית הויסקו ג'ל ( MEMORY FOAM) - חומר זה מוריד את טמפרטורת הגוף הבא במגע עם המשטח. הצד המחמם הינו כיס פנימי בציפוי הכרית הממולא במיקרופייבר שבעת המגע אתו חום הגוף עולה, כמו בכל עת ששוכבים לישון.

ניתן להסיר את המילוי בכיס המחמם ולכבס את הכיסוי הכללי של הכרית. הכרית מיועדת לחורף וקיץ עם יכולת שינוי הטמפרטורה של האדם הישן על הכרית לפי הצד בו משתמשים.

דבר הנסיינית:

האם כבר נפטרתם מהפוך? השאלה הנצחית בעונות המעבר – מתי להחליף את הפוך במשהו קליל יותר, מטרידה אותנו לא פעם לפני שהולכים לישון. הנה פתרון מפתיע שמגיע דווקא מכיוון הראש – הכרית שפשוט מחליפים לה צד והיא מתאימה למזג האוויר הנוכחי, גם אם הוא משתנה באמצע הלילה.

נוסף לפטנט הנחמד מדובר בכרית אורטופדית שתומכת בכל חלקי הראש והצוואר, והיא גבוהה וקשה יחסית. אז מי שרגיל לכריות פוך רכות יצטרך להתרגל לכרית החדשה.

מחיר: עד סוף אפריל 249 שקל. (במסגרת המבצע קנה ב-150 ושלם רק 100)

החל ממאי מחירה של הכרית הוא 349 שקל.

להשיג ברשת חנויות ורדינון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully