וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך באמת אתם בוחרים את הרכב שלכם?

כתבה פירסומית

26.4.2016 / 8:13

מותגי הרכב המובילים הם הסנונית הראשונה שמבשרת על הגעתו של האביב. שורת השקות של דגמים חדשים ומלהיבים, מהפכות שירות ושאר פעילויות קד'"מ משתלמות. מה מצפה לכם באולמות התצוגה של אחד ממותגי הרכב החמים בארץ?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגמים חדשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל העולם, עונת האביב מסמנת תקופה של התחדשות ופריחה, וזה בדיוק מה שאביב 2016 מהווה עבור מותג פיאט בישראל. דגמים חדשים ומלהיבים, מהפכת שירות חסרת תקדים ומגוון פעילויות משתלמות ללקוחות חדשים כל אלה הופכים את האביב הזה לתקופה מסעירה במיוחד עבור יבואנית פיאט ועשרות אלפי לקוחותיה.

כמובן שלפני כל דבר אחר, החדשות החשובות ביותר הן היצע הדגמים החדשים של פיאט בישראל, שהתרחב בחודשים האחרונים וכולל כעת רכבים בכל הקטגוריות החשובות בשוק הרכב הישראלי. החל מה-500 האייקוני, x500 רכב פנאי, מעוצב ואיכותי ,דרך הטיפו המשפחתי המרווח והשימושי.

רכב לפי הזמנה

פיאט טיפו החדשה הוא כמובן הרבה יותר מרכב משפחתי רגיל. הטיפו מגדיר מחדש את הכללים בקטגוריית המשפחתיות, ומעניק תמורה יוצאת דופן: עם מנועים חסכוניים, טכנולוגיה שימושית, מרחב מצוין לכל הנוסעים, מערכות בטיחות מתקדמות, תא מטען ענק וכמובן סטייל איטלקי. לא בכדי, "הטיפו" זכתה כ'קניה הטובה ביותר' ע"פ אוטובסט ובזכות תמכור הוגן מצד היצרן זכתה לאהדה גם בשוק הישראלי.

השבחים לטיפו מגיעים מכל עבר. "פיאט טיפו החדשה היא מכונית משפחתית יעילה מאוד, מרווחת, שימושית קלה לתפעול וגם נאה", כתבו בוואלה!רכב. "היא תקסום מאוד לאלה שזקוקים ליכולת הסעת נוסעים ממשית".

הטיפו מצטרפת ל-500 החדשה , אייקון מוטורי והמיני הנמכר ביותר באירופה, רכב שנדמה כי אין כבר צורך להציג: המיני של פיאט מסובב ראשים בכל העולם וכבר זכת בכמעט כל פרס אפשרי. הדגם החדש ממשיך את ההצלחה הפנומנאלית. אבל כמובן שה-500 הא לא רק פנים יפות. מתחת לעיצוב הרטרו האופנתי תמצאו רכב בטיחותי, עתיר טכנולוגיה וחסכוני בדלק ועלויות אחזקה.

כמו שיודע כל מי שעוקב אחר מדורי הרכב והעסקים, משפחת ה-500 של פיאט הפכה כבר מזמן לשם דבר, עם דגמים מרהיבים ומעוצבים שמתאימים לכל צורך וסטאטוס. משפחות יכולות לבחור בין ה-500L הרב-שימושית 500L living רכב 7 מקומות, שימושי ופונקציונאלי לכל המשפחה, וה-500X – רכב פנאי אופנתי ומאובזר, שמציע לנהגים ולנוסעים חווית נסיעה קסומה וייחודית, גם בכביש וגם בשטח.

ומה יעשו מי שצריכים פתרונות מיוחדים – למשל, לקוחות שצריכים מכונית משפחתית שתסיע בנוחות מרבית משפחה בת חמש נפשות, אבל גם תשמש כרכב עבודה עם תא מטען גדול ויכולת גרירה מצוינת? בדיוק עבור לקוחות אלה מציעה היום פיאט את ה"קובו": רכב אחד שהוא למעשה שתי מכוניות – גם משפחתית מפנקת וגם רכב עבודה קשוח ושימושי. ה"קובו" גם מוצע כעת עם מנוע דיזל אוטומט MULTIJET חסכוני ומתקדם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגמים חדשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיאט נוהג בכם אחרת

מלבד שלל דגמים חדשים שמגדירים מחדש את קטגוריות הרכב בישראל, יבואנית פיאט יזמה מהפכת שירות ששמה את הלקוחות במרכז. תחת הסיסמה "נוהגים בך אחרת", יבואנית פיאט מציעה כיום שירותים שהופכים את חווית הבעלות של כל אחד מדגמי פיאט למהנה במיוחד. מטיפולים תקופתיים ועד פעילויות שיווק ייעודיות, לקוחות פיאט נהנים מעולם חדש של שירות.

אחת החדשות החשובות ביותר היא פתיחתו של מרכז השירות הארצי של פיאט בפתח-תקווה. מרכז השירות החדש הוא אחד המתקדמים מסוגו, והוא מציע צוות מקצועי ומיומן וחווית שירות אישית ובסטנדרטים גבוהים במיוחד. אם תוסיפו לזה את מוקד השירות של פיאט, שפועל שבעה ימים בשבוע ו-24 שעות ביממה, אין זה פלא שיבואנית פיאט מקבלת ציונים גבוהים בסקרי שביעות רצון הלקוחות.

גם לקוחות יד-שנייה נהנים ממהפכת השירות של פיאט: לקוחות אלה זכאים לטיפול ראשון ללא עלות באחד ממרכזי השירות המורשים של היבואנית ברחבי הארץ. ויש עוד. יבואנית פיאט גם מזמינה את לקוחותיה לבדיקה חינם גם לקראת החורף וגם לקראת הקיץ, כאשר במסגרת הבדיקה מקבלים הלקוחות הטבות משתלמות במיוחד.

הדרך של פיאט ללב הלקוחות

לקוחות שרכשו את אחד מדגמי משפחת ה-500 זכאים להטבה נוספת ושווה במיוחד: לפני חודשיים השיקה יבואנית פיאט שירות חדש וייעודי שנקרא "Fiat Way Premium". השירות, שיהיה תקף למשך שנתיים מיום רכישת המכונית, מציע מגוון עשיר של שירותים מפנקים ושימושיים, שיהפכו את הנסיעה בדגמי משפחת ה-500 למלהיבה עוד יותר.

אפשר לחלק את השירות החדש לשניים: מצד אחד אחזקה ושימושיות, ומנגד פנאי ובילויים. בכל הנוגע לצד של אחזקת הרכב, שירות Fiat Way Premium מציע ללקוחות מבחר של שירותים: החלפת תקר, שירות תיקונים וגרירה, רכב חליפי עד לגמר הטיפול באחד ממרכזי השירות, הכנת המכונית למבחן הרישוי השנתי, שירותי חירום במקרה תאונה, אספקת דלק במצב חירום ואפילו קבלת מידע וסיוע טלפוני בנוגע לאחזקה שוטפת.

בצד הפנאי והבילויים, השירות החדש מציע ללקוחות של משפחת ה-500 ליהנות מהחיים הטובים מבלי להתאמץ: הזמנת מקומות באתרי פנאי ובילוי בארץ ובחו"ל, הזמנת בתי מלון, הזמנת כרטיסים למופעי תרבות, הזמנת פרחים, דיווחי תנועה בזמן אמת ואפילו קבלת מידע עדכני ומגוון בשלל נושאים, למשל זמני טיסות, שעות פעילות בנקים ושערי מטבע.

את כל מגוון השירותים שמוצעים במסגרת Fiat Way Premium מקבלים לקוחות משפחת ה-500 ללא עלות כלל. השירות החדשני, שמוצע רק ללקוחות פיאט, נועד להשלים את חווית הרכישה ולהעניק לנהגי משפחת ה-500 שירות פרימיום איכותי המקנה ביטחון והרבה כיף ושקט נפשי.

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully