וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשביר לצרכן – יבוא מקביל של מותגים במחירים זולים

המשביר לצרכן בהובלת הפרזנטורית החדשה אילת זורר משנים את האסתרטגיה התקשורתית והשיווקית תחת הסלוגן "המותגים - חו"ל, המחיר – משביר".

איילת זורר. שי יחזקאל,
איילת זורר/שי יחזקאל

בית הכלבו "המשביר לצרכן", יוצא במהלך אסטרטגי – תקשורתי כולל לשנת 2016 בהשקעה של כ-10 מיליון. המהלך יוצא לדרך לאחר מחקר מקיף שערכו בחברת הפרסום מקאן אריקסון ממנו עלה כי המותגים, בדגש על מותגים בינלאומיים, הם בדיוק מה שהצרכן הישראלי החדש מחפש.

הסלוגן שנבחר להוביל את אסטרטגיית השפה התקשורתית החדשה "המותגים – חו"ל, המחיר – משביר" נועד לקדם את העובדה שהמשביר לצרכן הוא בית הכלבו מולטי-ברנד והוא מהווה בית לאלפי מותגים בינלאומיים בישראל.

כחלק מהאסטרטגיה התקשורתית החדשה נחתמו הסכמי שיתוף פעולה עם ספקי המותגים המובילים שישווקו ברשת המשביר לצרכן פריטים באופן בלעדי ובנוסף, ייצאו בקמפיינים פרסומיים משותפים באמצעי התקשורת.

בשנת 2016 תצא הרשת בקמפיינים משותפים עם הספקים השונים ותמקד את מאמצי השיווק במוצרים אשר ישווקו בלעדית ברשת. בכל אמצעי הפרסום והשיווק תככב השחקנית הישראלית איילת זורר שנבחרה לאחרונה כפרזנטורית של המותג. איילת זורר נבחרה כי היא מתאימה תפיסתית למותג "המשביר לצרכן" ומתחברת לערכי המותג שמייצגים נשים בשלות, עוצמה וביטחון עצמי.

במקביל יערכו שינויים משמעותיים בנראות הסניפים, החל מרצפת המכירה – כל הסניפים ימותגו בהתאם לאסטרטגיה החדשה עם הלוגואים של המותגים המובילים דרך חדרי ההלבשה, שירותים ועד שקית הקניות שעברה מתיחת פנים.

בנוסף, הרשת תמשיך להשקיע משאבים בייבוא המקביל בכל הקטגוריות המאפשר להציע פריטים של מותגים בינלאומיים מובילים במחירים טובים עבור הלקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully