וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחדות המלונות: בתוך חצי שנה יירדו מחירי המלונות ב-20%

עירית רוזנבלום

17.10.2002 / 9:26

ירידת המחירים היא תוצאה של מאמץ המלונאים למשוך ישראלים לנופש במלונות בישראל



מחירי המלונות יירדו בחצי השנה בקרובה ב-20%, נוסף על ירידה של 17.2% לפי נתוני מדד ספטמבר שפורסמו על ידי הלמ"ס - כך עולה מנתוני המחלקה הכלכלית של התאחדות המלונות. הירידה בספטמבר מתווספת לירידה ממוצעת של כ-10% במחירי המלונות ב-2001.



תיירות הפנים, הנמצאת במגמת עלייה השנה, היא הבסיס שעליו נשענים כיום המלונות בישראל. בחודשי הקיץ ובתקופת החגים, המהווים שיא בתיירות הפנים, היוו לינות הישראלים כ-85% מכלל הלינות במלונות.



לדברי מנכ"ל התאחדות המלונות, אבי רוזנטל, ירידת המחירים היא תוצאה של מאמץ המלונאים למשוך ישראלים לנופש במלונות בישראל. הירידה בספטמבר - דווקא בתקופת החגים - מדאיגה נוכח הירידה הצפויה בתיירות הפנים בחודשים הקרובים. לדבריו, הוזלת המחירים והתייקרות מוצרים הנצרכים בתדירות גבוהה במלונות, כמו ירקות, פירות, קמח ומשקאות קלים, פגעו ברווחיות המלונות. כמו כן החשמל והמים במלונות התייקרו ב-30%-20% השנה.



אתמול נמסר כי ההתאחדות מקיימת לראשונה שיתוף פעולה עם מפעל הפיס כדי לעודד את תיירות הפנים בישראל בחורף. כחלק מכך יימכרו כמיליון כרטיסי חישגד - "חופשה בישראל" - שבאמצעותם יוכלו המשתתפים לזכות בכ-5,000 חופשות זוגיות במלונות. יו"ר ועדת השיווק של התאחדות המלונות, עמי הירשטיין, אמר כי שיתוף הפעולה נולד במסגרת פנייה לחברות וארגונים לתמוך בתיירות על ידי עידוד לקוחות, עובדים או קהל יעד אחר, לצאת לנופש בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully