וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבטחים בוחנת מחדש פעילותה בענף המלונאות

חיים ביאור

17.10.2002 / 9:44

יו"ר מועצת המנהלים של מבטחים : "אין ביטחון שהמשך החזקת המלונות משרת את מטרות עמיתי הקרן. לכן נבדקות כל האופציות, לרבות מכירת המלונות".



דירקטוריון קרן הפנסיה מבטחים הוותיקה, שבשליטת ההסתדרות, קיים השבוע דיון ראשון על עתיד המלונות שבבעלות הקרן. מבטחים היא כיום הבעלים של שלושה מלונות: מוריה ליד ים המלח, גני כרמל שבזכרון יעקב וגני נצרת בנצרת עילית. המלונות מנוהלים על ידי גנים, חברה בת של מבטחים, שמנהלה הוא אפרים שלח והיו"ר הוא שלמה אטיאס, מנכ"ל מבטחים החדשה.



יו"ר מועצת המנהלים של מבטחים הוותיקה, שמואל אביטל, אמר כי הדירקטוריון נדרש לסוגיית המלונות "מכיוון שענף המלונות אינו יעד אסטרטגי של הקרן, ובשנתיים האחרונות הוא סובל מהאטה". לדבריו, ב-2002 יגיע ההפסד הכולל של המלונות לכ-3 מיליון שקל. לדבריו, הנחה את מנכ"לית מבטחים הוותיקה ענת קינן, לרכז צוות מטעם הקרן, שעשוי להסתייע בגורם חיצוני, כדי לבצע בדיקת המשך הכדאיות של הבעלות על המלונות. "אמנם לפני פרוץ האינתיפאדה הנוכחית הושקעו במלונות עשרות מיליוני שקלים למטרות הרחבה ושיפוצים, אך עתה אין ביטחון שהמשך החזקת המלונות משרת את מטרות עמיתי הקרן. לכן נבדקות כל האופציות, לרבות מכירת המלונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully