וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: נוקיה עולה ב-4.1% לפני פרסום הדו"ח; פרנקפורט ופאריס עולות ב-2.7%

דפנה מאור

17.10.2002 / 10:38

SAP מזנקת ב-16% בעקבות תוצאות טובות מהצפוי; ויוונדי עולה ב-9% ומשלימה עלייה של 22% בשלושה ימי מסחר



עליות שערים נרשמות בבורסות אירופה בעקבות דו"ח חיובי של IBM ו-AMD, ובהמתנה לדו"ח הרבעוני של נוקיה. מדד FTSE בבורסת לונדון עולה -1.2%; מדדי פאריס ופרנקפורט עולים ב-2.7%.



IBM דיווחה אמש על הכנסות גדולות מהצפוי לרבעון השלישי, ואישרה את תחזיות המכירות לרבעון הרביעי. במקביל דיווחה AMD, יצרנית המעבדים, על הפסד גדול מהצפוי, אך עודדה את השוק עם תחזית לגידול של 20% במכירות ברבעון הרביעי.



בעקבות AMD רושמות מניות השבבים עליות שערים, לאחר שאתמול ירדו בעקבות דו"ח חלש של אינטל.



SAP מזנקת ב-16.3% לאחר שפירסמה תוצאות טובות מהצפוי לרבעון השלישי. ענקית התוכנה הגרמנית הסירה היום את תחזית המכירות השנתית שלה, ואמרה כי בשל אי הוודאות בשוק לא תוכל לספק תחזיות. עבור הרבעון השלישי דיווחה כי הרווח התפעולי לפני הוצאות על רכישות וחבילות שכר במניות לעובדים גדל ב-57% ל-310.4 מיליון דולר, הרבה מעל לתחזיות האנליסטים. מכירות החברה ברבעון היו בהתאם לתחזיות והסתכמו בכ-1.7 מיליארד דולר, לעומת 1.65 מיליארד דולר בתקופה המקבילה.



ויוונדי יוניברסל ממשיכה לעלות זה היום השני ברציפות ומוסיפה 9% לאחר שקיבלה הצעת רכש בת 6.6 מיליארד דולר מידי וודאפון תמורת החזקותיה בחברה הטלקום הצרפתית סגטל. מניותיה השלימו עלייה של 22% בשלושת ימי המסחר האחרונים.



האירוע הגדול של היום יהיה הדו"ח הרבעוני של נוקיה. מלכת הסלולר הפינית צפויה לדווח על גידול של 10% ברווח פרופורמה לפני מס, ל-1.16 מיליארד דולר. מניותיה עולות ב-4.1%.



פרודנשל עולה ב-6%. חברת הביטוח הבריטית הודיעה כי ההכנסות מפוליסות ביטוח בשלושת הרבעונים הראשונים עלו ב-3% בזכות צמיחה באסיה וארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully