וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת חמצן לנגה אלקטרוטכניקה: נחום עזרא מוכן להזרים מימון למשך ארבעה חודשים

אילן מוסנאים

17.10.2002 / 13:39

נאמן החברה פנה לבית המשפט בבקשה לאשר ההתקשרות שלאחריה יחליט עזרא אם לרכוש את החברה; צבר ההזמנות של החברה ייגמר בעוד 3 חודשים



נאמן חברת נגה אלקטרוטכניקה , צוריאל לביא, ממשיך במאמצי ההחייאה של החברה. אתמול פנה לביא לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה לאשר את ההתקשרות של קבוצת הביצוע של החברה עם היזם נחום עזרא בעל השליטה בחברת ס.ע.ן זהב.



על פי ההסכם בין שני הצדדים, עזרא יסייע לחברה לממן פרויקטים קיימים וכן כניסה לפרויקטים חדשים, שיאפשרו את המשך פעילותה. בבקשה מציין הנאמן, כי צבר הפרויקטים הנוכחי, מספק לאשכול הביצוע של החברה פעילות בתקופה של בין חודשיים עד שלושה חודשים.



הנאמן מציין כי כניסת משקיעים למימון פרויקטים חדשים חיונית על מנת לאפשר לנגה פרק זמן נוסף של פעילות והפעלת צוות העובדים, והכל במגמה שבפרק זמן זה יאותר משקיע לנגה עצמה.



על פי ההסכם שבית המשפט מתבקש לאשר, יממן עזרא את עלויות הפרויקטים, כולל שכר העובדים שיבצעו את הפרוייקטים המשותפים וכן עמלה של 2%. ההסכם בין שני הצדדים הוא לפרק זמן של ארבעה חודשים, שאחריהם יודיע עזרא אם בכוונתו לרכוש את נגה.



בבקשה נכתב כי עזרא נכנס להתקשרות במטרה לבחון את האפשרות להשקיע בחברה או לרוכשה. עם זאת, אין לעזרא זכות בלעדית או זכות סירוב אם יימצא משקיע אחר שיבקש לרכוש את החברה.



יצוין כי נגה אלקטרוטכניקה לא פירסמה עדיין את התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2002. עם זאת, החברה הזהירה כי תפסיד ברבעון 40-60 מיליון שקל, עקב הפרשות והפחתות שתבצע. בבקשה להקפאת ההליכים נגדה מסרה החברה כי נקלעה לקשיים תזרימיים, שפוגעים ביכולתה להמשיך את הפעילות השוטפת שלה. החברה פיטרה באחרונה כ-50 מעובדיה, עקב הקשיים שנקלעה אליהם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully