וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרוע ההון סיכון של ג'יי.פי מורגן צ'ייס הפסידה 284 מיליון דולר ברבעון השלישי

בעז בבאי

17.10.2002 / 15:17

דינה דובלון, סמנכ"לית הכספים של ג'יי.פי מורגן צ'ייס, הצהירה פעם נוספת על כוונתה להקטין את חשיפת הבנק להשקעות הון סיכון



ג'יי.פי מורגן פרטנרס (JPMP), זרוע ההון סיכון של בנק ג'יי.פי. מורגן צ'ייס , רשמה הפסד של 284 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה. דינה דובלון, סמנכ"לית הכספים של הבנק המסחרי השלישי בגודלו בארה"ב, הצהירה פעם נוספת על כוונתה להקטין את החשיפה של הבנק להשקעות הון סיכון. את הדברים אמרה במסגרת שיחת ועידה לאחר פרסום הדו"ח.



ג'יי.פי מורגן פרטנרס דיווח על הפסד של 169 מיליון דולר ברבעון השני השנה והפסד של 153 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2001. החברה הפסידה הרבעון 120 מיליון דולר כתוצאה מירידה בערכם של ניירות ערך ציבוריים והפרשות הנובעות מירידה בערכן של חברות פרטיות, הנמצאות בתיק ההשקעות. השווי בספרים של תיק ההשקעות עומד על 1.4 מיליארד דולר, נכון ל-30 בספטמבר השנה. מתוכו סכום של 386 מיליון דולר בתחום הטלקום, 257 מיליון בתחום המדיה ו-769 מיליון דולר בחברות טכנולוגיה.



קרן ג'יי.פי. מורגן פרטנרס נחשבה לאחת מהמשקיעות הבינלאומיות הפעילות ביותר בשנים האחרונות במגזר ההון סיכון בישראל. הקרן, הידועה יותר למשקיע הישראלי בשמה הקודם, צ'ייס קפיטל פרטנרס, השקיעה עד כה מעל 100 מיליון דולר בקרן ההון סיכון הישראלית פיטנגו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully