וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנית הכרמל משלימה את ההשתלטות על טמבור אקולוגיה: רוכשת מניות המיעוט בכ-18 מיליון שקל

אלי דניאל

17.10.2002 / 15:30

העסקה, בה יירכשו 23% ממניות טמבור אקולוגיה, משקפת לה שווי של כ-78 מיליון שקל; טמבור אקולוגיה שותפה בקבוצת ויה מאריס, שתקים את מתקני ההתפלה בפלמחים ובאשדוד



חברת גרנית הכרמל, הנמצאת בשליטת משפחת בורוביץ', תאגיד גלנקור, חברת אמפל וישעיהו לנדאו, מבקשת לרכוש את החזקות בעלי המיעוט בחברה הנכדה, טמבור אקולוגיה, בתמורה לכ-18 מיליון שקל.



כך, דירקטוריון החברה הבת של גרנית, טמבור, הנמצאת בבעלותה המלאה, קיבל בימים האחרונים החלטה לרכוש את החזקות המיעוט בטמבור אקולוגיה - 23% מהון המניות, בתמורה לכ-18 מיליון שקל. עסקה זו משקפת לטמבור אקולוגיה שווי חברה של כ-78 מיליון שקל. בעלי מניות המיעוט הינם צבי ועופר אלפלג, המחזיקים בכ-10.8% מהון המניות של טמבור אקולוגיה, גיל דורון המחזיק בכ-10.5% מהון המניות של החברה ואלעז השקעות ופרויקטים שברשותה כ-1.7% מהון המניות.



טמבור אקולוגיה ביצעה במהלך השנתיים האחרונות קפיצת מדרגה משמעותית. בין היתר, זכתה החברה במכרז להתפלת מי תהום בקציעות והיא כבר מפעילה מתקן התפלה בחיפה. כמו כן, קבוצת ויה מאריס (Via Maris Desalination) בה היא שותפה זכתה לפני כחודשיים במכרז שפירסמה המדינה להקמת מתקן התפלת מי ים בפלמחים בהיקף של כ-30 מיליון מ"ק לשנה, ובחודש שעבר זכתה קבוצה זו במכרז שפורסם ע"י מקורות להקמת מתקן התפלת מי ים באשדוד בהיקף של כ-45 מיליון מ"ק.



חלקה של טמבור אקולוגיה בפרויקט מתקן ההתפלה בפלמחים עומד על 26.5% ואילו בפרויקט מתקן התפלה באשדוד היא מחזיקה בכ-24%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully