וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל גיוון אימג'ינג לרויטרס: "אנו מכוונים לקראת מעבר לרווחיות בשנה הבאה"

שירלי יום-טוב

17.10.2002 / 19:28

"גיוון יכולה להגיע לאיזון בשורה התחתונה עם הכנסות של 15 מ' ד' ברבעון וזו מטרה הגיונית למדי"; הגלולה של החברה תוצג בכנסים מקצועיים בחודש הקרוב



"אנחנו בהחלט מכוונים לקראת מעבר לרווחיות בשנה הבאה. גיוון אימג'ינג יכולה להגיע לאיזון בשורה התחתונה עם הכנסות של 15 מיליון דולר ברבעון, וכפי שהדברים נראים כעת, זו מטרה הגיונית למדי מבלי להיות שאפתנים מדי". כך אמר היום לרויטרס גבריאל מירון, מנכ"ל ונשיא גיוון אימג'ינג .



גיוון אימג'ינג, הנסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 235 מיליון דולר, פיתחה את גלולת ה-M2A המכילה מצלמה זעירה. הגלולה מוחדרת לגוף בבליעה והיא "מטיילת" במעי במשך 8 שעות ומסייעת לאבחן בעיות מעיים שונות. הגלולה נחשבת למהפכנית בשל העובדה שעד לפיתוחה התבצע אבחון שכזה באמצעות בדיקה פולשנית לגוף.



"הגלולה זוכה להכרה גדלה והולכת בין הרופאים ומספר גדל של מחקרים הוכיחו את עליונותה ביחס לשיטות אבחון קונוונציונליות". אמר מירון. הגלולה אושרה על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) באוגוסט בשנה שעברה ומאז אימצו אותה רופאים מטפלים בכ-40 מדינות שונות בעולם. חיזוק נוסף למעמדה של הגלולה הוא מספרן הגדל של חברות הביטוח, בעיקר בארה"ב, אשר מסבסדות את הטיפול בגלולה למטופלים שלהן. כיום הפוטנציאל בארה"ב עומד על כ-26 מיליון מבוטחים. אומנם ברור כי לא כולם יזדקקו לטיפול, אך בכל זאת, מדובר על מספרים נאים בהתחשב בזמן הקצר יחסית מאז הופיעה הגלולה בשוק וקיבלה את אישור ה-FDA.



החברה מציינת היום כי גלולת ה-M2A תשמש כנושא למספר מחקרים אשר יוצגו בשלושה כנסים מקצועיים בתחום במהלך אוקטובר. "40 מחקרים קליניים, 21 הרצאות ומידע על כ-1,700 מטופלים בגלולה יצביעו על כך שהגלולה עדיפה על השיטות הקונוונציונליות", כך ציינה החברה בהודעתה.



בכנס הגסטרואנטרולוגיה שיתקיים בג'נבה, שווייץ לקראת סוף החודש יוצגו 5 מחקרים המציגים את היתרונות הקיימים באבחון של מחלת קרואון (Crohns disease). "פוטנציאל השוק עליו מדובר באבחון מחלה זו הוא כמיליארד דולר בארה"ב בלבד", אמר היום מירון.



גיוון הודיעה השבוע כי הכנסותיה ברבעון השלישי צפויות לעלות על תחזיות האנליסטים שדיברו על סכום של 7.4 מיליון דולר. מדובר בצמיחה של כ-500% מהכנסות הרבעון המקביל, אך צמיחה של כ-3% בלבד ביחס לרבעון השני. התחזיות של מירון מהיום אינן חדשות וגיוון כבר אמרה בעבר כי היא צופה להגיע לרווחיות במהלך השנה הבאה. מניית החברה מוסיפה כעת 4%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully