וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבין ושורר מצטרפים לוועדה לבחינת ענף הביטוח

8.5.2016 / 13:37

גובש הרכב הוועדה הציבורית לבחינת עתיד ענף הביטוח, בראשותו של גדעון סער. בימים הקרובים יתפרסם קול קורא לציבור, שיזמין להביע עמדות בפני הוועדה

סיפור בדקה פוליסת ביטוח. מערכת וואלה!
סיפור בדקה פוליסת ביטוח/מערכת וואלה!

גובש הרכב הוועדה הציבורית לבחינת עתיד ענף הביטוח. בראש הוועדה יעמוד השר לשעבר גדעון סער ובנוסף היא תכלול את שמואל סלבין, לשעבר מנכ"ל משרד האוצר, מנכ"ל משרד העבודה והרווחה והיועץ הכלכלי לראש הממשלה; רו"ח דורון שורר - לשעבר הממונה על שוק ההון, הביטוח וחסכון במשרד האוצר, מנכ"ל משרד התחבורה ויו"ר הפניקס; וכן את אריה אברמוביץ, נשיא לשכת סוכני ביטוח.

הוועדה, שצפויה לקיים את ישיבתה הראשונה בחודש הקרוב, תבחן את עתיד ענף הביטוח, ומתוך כך תגזור תפיסה מקצועית עדכנית של סוכן הביטוח העתידי. הוועדה תלמד על מודלים מהעולם, והיא תהיה שקופה ופתוחה לציבור הרחב.

"אני מודה לשמואל סלבין ולדורון שורר על נכונותם להצטרף לוועדה הציבורית לבחינת עתיד ענף הביטוח", אמר סער. "אני בטוח שניסיונם העשיר, תבונתם ומקצועיותם יתרמו רבות להצלחת עבודת הוועדה. ביחד נוביל תהליך עבודה מקצועי, איכותי, משתף, פתוח ושקוף. בקרוב נפרסם קול קורא שיזמין את הציבור להביע עמדות בפני הוועדה. הוועדה תשמע בנוסף לאנשים מענף הביטוח עצמו, אנשי אקדמיה, נציגי ציבור, צרכנים וחוסכים. עבודת הוועדה - כמו גם המלצותיה - יהיו פומביים".

נשיא לשכת סוכני ביטוח, אריה אברמוביץ: "בוועדה נגבש את מהות תפקיד סוכן הביטוח העתידי, והוספת נדבך חשוב נוסף למקצוע – הנדבך המניעתי. סוכן הביטוח יהיה מעורב בהחלטות פיננסיות ובעיצוב אופן החיסכון והביטוח של המשפחה, מראשית דרכה ועד להגיעה לגיל פרישה. הסוכן החדש ימלא תפקיד של WAZE אנושי אשר ינווט את הלקוח ומשפחתו לאורך התחנות השונות בחיים".

  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully