וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר עולה לשיא של 4 חודשים מול הין ושל חודש מול היורו לאחר פרסום נתוני התחלות הבנייה בארה"ב

רונן סרברניק

17.10.2002 / 21:34

הדולר נסחר מול הין בשער של 124.88 ין לדולר לעומת 124.29 אתמול; מול היורו נסחר הדולר בשער של 97.14 סנט ליורו לעומת 98.09 אתמול



הדולר טיפס מול הין לשיא של 4 חודשים ומול היורו לשיא של החודש האחרון בעקבות נתוני מקרו ועליות שערים בשווקים האמריקאיים. הדולר נסחר מול הין בשער של 124.88 ין לדולר לעומת 124.29 אתמול; מול היורו נסחר הדולר בשער של 97.14 סנט ליורו לעומת 98.09 אתמול.



הביקוש לדולר טיפס לאחר פרסום על עלייה חדה בשיעור מדד התחלות הבנייה לחודש ספטמבר אשר עלה לרמתו הגבוהה מזה 16 שנים. נתון מקרו נוסף שפורסם היום על ידי בנק הפדרל ריזרב של פילדלפיה דיווח על ירידה בלתי צפויה בפעילות התעשייתית באזור.



האנס אייכל, שר האוצר של גרמניה, אמר כי הגירעון התקציבי של גרמניה יעלה על תחזית של 2.9% מהתמ"ג. אמנת היציבות והצמיחה של גוש היורו קובעת כי הגירעון המירבי המותר ל-12 מדינות היורו הוא 3% מהתמ"ג.



הגרעונות בתקציביהן של צרפת, גרמניה ואיטליה קרובים במידה מסוכנת להפרה של אמנת היציבות והצמיחה של גוש היורו, אמר אתמול הנציב לעניינים מוניטריים של האיחוד האירופי, פדרו סולבס.
סולבס הזהיר כי הגירעונות בשלוש מדינות אלו, המרכזות 75% מהפעילות הכלכלית בגוש היורו, קרובים עד כדי סיכון לרמה של 3% ואולי אף עברו אותה.



העלייה בשער הין עשויה להיבלם לאחר שבכיר בממשלת יפאן אותת כי ירידה של 6% בשער הין מול הדולר בחודש וחצי היא מבורכת. סגן השר הרוהיקו קורודה אמר כי הין נמצא בתהליך תיקון של שער גבוה מדי. למרות הירידה בשבועות האחרונים עלה הין ב-5.8% מול הדולר מתחילת השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully