וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: איך היה בהשקה הנוצצת של ה. שטרן?

רונית מטיאס

18.5.2016 / 14:13

בר רפאלי משיקה, חיים סלוצקי, דרי שי ורינת קליין מפרגנים, אסתי גינזבורג על המסלול

ערב של זהב

שרון רוזנברג ועדן הופמן. רונית מטיאס,
שרון רוזנברג ועדן הופמן/רונית מטיאס

שרון רוזנברג, מנכ"לית חברת ה.שטרן ישראל, ועדן הופמן המשנה למנכ"ל, פתחו אמש את תערוכת GOLD ART EXHIBITION (תערוכת הזהב), שאצרה החברה העולמית
במסגרת חגיגות 70 שנה למותג התכשיטים ה.שטרן. התערוכה מהווה הצצה ייחודית לתהליך עבודתם של אמנים גדולים בעולם, שעבדו במהלך השנים עם המותג, ועיצבו קולקציות תכשיטי זהב ייחודיות. התערוכה שהוצגה במהלך השנה האחרונה ברחבי העולם, נחתה בישראל ומוצגת במהלך השבועיים הקרובים בקניון רמת-אביב.

רייצ'ל ויצמן, ליאורה אשר, אוית מור סיניבר. רונית מטיאס,
רייצ'ל ויצמן, ליאורה אשר, אורית מור סיניבר/רונית מטיאס

המוזמנים זכו להציץ ראשונים למיצגי התערוכה, החוקרת את היחסים בין המתכת העתיקה והיקרה לבין עיצוב אומנות ויצירה. בסיום נהנו מארוחת ערב ב"קפה אלברט" שכללה: ארנצ'יני ברוטב סרירצ'ה פיקנטי, ניוקי פטריות שימג'י ושמן כמהין, טורטליני גבינות על מצע תרד ודלעת ערמונים, טונה צרובה קראסט פלפל וטוביקו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ציפי רפאלי, סנדרה רינגלר, בר רפאלי. אביב חופי
ציפי רפאלי, סנדרה רינגלר, בר רפאלי/אביב חופי
אבי ואילנית (ימיני) לוי. אביב חופי
אבי ואילנית/אביב חופי
ציפי ובר רפאלי. אלירן אביטל, מערכת וואלה! NEWS
ציפי ובר רפאלי/מערכת וואלה! NEWS, אלירן אביטל

וואו וואווי

יניב לייבוביץ', קובי כליף, עידו איז'ק. רונית מטיאס,
יניב לייבוביץ', קובי כליף, עידו איז'ק/רונית מטיאס

קובי כליף, מנכ"ל HUAWEI השיק על ארוחת בוקר ב"אביגדור", את מכשיר ה-P9 , הסמרטפון הראשון בעולם המשלב את העדשות המקצועיות של לייקה בטלפון סלולרי והופך אותו למכשיר הסמארטפון עם המצלמה הטובה ביותר בשוק. לכבוד המעמד הוצגה במקום תערוכת צילומים שנעשו עם המכשיר .

הפרזנטורית גל גדות לא הגיעה אך שלחה ברכת וידיאו מצולמת. הצלמים עידו איז'ק ועידו לביא הוכיחו כי אפשר לנטוש את מצלמות הענק ולהשיג תוצאות מפתיעות בנייד.

שמונה בבוקר

רינת קליין, חיים סלוצקי, דרי שי, יורם מוקדי. אור גפן,
רינת קליין, חיים סלוצקי, דרי שי, יורם מוקדי/אור גפן

חיים סלוצקי, זוגתו דרי שי, מבעלי ערוץ 8, ביחד עם רינת קליין, מנהלת ועורכת ראשית ערוץ 8 בהוט, ערכו במסעדת התרנגול הכחול, ארוחת בוקר, במהלכה הציגו את לוח השידורים החדש של הערוץ לחודשים הקרובים. קליין פרגנה ואמרה שאין כמו חטיבת התוכן של הוט ודברה בשבחי הדוקו המאפשר ליוצרים מקומיים לא לפחד בנושאים לא פופולאריים ואמרה כי בדוקו המציאות עולה על כל דימיון.

קליין חשפה את נתוני הצפייה של סדרות הדגל של הערוץ בחצי השנה האחרונה, ביניהן 'צל של אמת' ו'מגש הכסף', שהגיעו למאות אלפי צפיות כל אחת: 'מגש הכסף' - כ- 14 מיליון שקל ו'צל של אמת: מי רצח את תאיר ראדה?' כ- 27 מיליון שקל. יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של הוט, שיבח את ערוץ 8 ואמר כי יש לאן להמשיך ולפרוץ. אמר כי נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של הוט; היוצרים דורון צברי ('מגש הכסף') וברק הימן ('מיסטר גאגא' ו'מי יאהב אותי עכשיו?').

כשסטייל פוגש נוסטלגיה

דנה רוזנבליט  ועינת לסר. רונית מטיאס,
דנה רוזנבליט ועינת לסר/רונית מטיאס

מותג הנעליים 'נימרוד', השיק בחנות הדגל המיתולוגית ברחוב דיזינגוף בתל-אביב, חנות פופ-אפ וקולקציית קפסולה משוחזרת של סנדלים במהדורה מוגבלת שתמכר במהלך קיץ 2016 . הקולקציה מורכבת מרפליקות מדוייקות של דגמים נוסטלגיים משנות ה-60 , ולראשונה מזה עשרות שנים גם לנשים ולגברים. חנות הפופאפ עוצבה ברוח החנות המיתולוגית משנות ה-60, עם תמונות של בני משפחת רוזנבליט, מייסדי המותג. אורן רוזנבליט, בעלים ודור רביעי למשפחה המייסדת של 'נימרוד' אמר כי במהלך השנים הפך המותג נימרוד לאייקון של ישראליות, עסק קטן שפתח סבא צבי רוזנבליט, האב המייסד של החברה, שהפך לחברה עדכנית שעומדת בחזית הפיתוח הטכנולוגי. חנות הדגל המיתולוגית של 'נימרוד' שהייתה במשך שנים מוקד עלייה לרגל תהיה פתוחה במהלך קיץ 2016.

אופנה עם מטרה

אסתי גינזבורג ועדי קייזמן. אביב חופי
אסתי גינזבורג ועדי קייזמן/אביב חופי

אסתי גינזבורג הנחתה את הערב שהפיקו אגודת הסטודנטים של המרכז הבינתחומי ורותם רף מ Pure בחוות רונית, זו השנה השלישית, שכותרתו IDC Fashion For A Cause והכנסותיו ל"עמותת חיים" . האירוע נערך בחסות HP "מוזיקה פלוס" , "אדידס", "סקצ'רס" , "סופרגה" ו"עלית מודלס". על המסלול: סטודנטים מהבינתחומי וסלבריטאים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קים לימור ודין וייס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקהל: ליאת מוליוב וביתה ספיר; האמנית ורד רוזן; מיכל וויקטור שימריך, הוריה של ליהיא שימריך בעלת מותג לומינרי; לימור ורוני וייס, וביתם קים וויס כוכבת "המרוץ למיליון"; עדי קייזמן; צחי ארבוב.

מיכל ליהיא וויקטור שימריך. אביב חופי
מיכל ליהיא וויקטור שימריך/אביב חופי

בוקר של תקווה

ורד רוזן, קטי קלימי, שרה קורמיד. רונית מטיאס,
ורד רוזן, קטי קלימי, שרה קורמיד/רונית מטיאס

חברות אגודת ידידי ויצו, ערכו בבית משפחת חלימי בהרצליה-פיתוח, GARDEN OF HOPE אירוע התרמה שהכנסותיו לשיפוץ מעון לפעוטות ממשפחות מצוקה בפתח-תקווה, בו נמצאים מעל 80 פעוטות מגיל 3 חודשים עד 4 שנים. הילדים מקבלים ארוחות חמות, ביגוד ועזרה בכל תחום. המעון מטפל בילדים יהודים וערבים.

ורד רוזן, קטי קלימי, שרה קורמיד. רונית מטיאס,
פזית ירון ואורי מינקובסקי/רונית מטיאס

אחרי הארוחה נערכה תצוגת אופנה של המעצב ירון מינקובסקי, הקונספט שבחרה סמדר גנזי המפיקה, היה דור ההמשך, על המסלול צעדו אמהות ובנות. מיניקובסקי הציג דגמים מקולקציית קיץ 2016 ודגמים מיוחדים שעוצבו במיוחד לאירוע.

אביב בנמל

טל אורן ורמי שלמור. אסף לב,
טל אורן ורמי שלמור/אסף לב

בהאנגר 11 בנמל תל-אביב, נפתח פסטיבל דוקאביב ה-18 עם קוקטייל והקרנת הסרט "החולמים מבבילון" של הבמאי רומן שומונוב.

בתרבותיים: עו"ד טל אורן, מנכ"לית חברת אוצר מפעלי ים המנהלת את נמל תל אביב; רמי שלמור שנבחר השבוע ליו"ר ועד המנהלים של הפסטיבל; גליה בתדור, מנכ"לית עמותת דוקאביב; יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי; אירית ומשה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת קניוני עופר; נירה ואוריאל רייכמן; עירית ומושיק תאומים; דב קוטלר; עמיקם כהן; יוסף ניצני מדירקטוריון טבע; שי לבנת; עו"ד יוסף גרוס; מירי ואסי טוכמאייר, מבעלי קנדה ישראל.

רק בקולנוע

מיכאל הורוביץ לימור אלפסי. רונית מטיאס,
מיכאל הורוביץ לימור אלפסי/רונית מטיאס

קבוצת קולנוע חדש, המחזיקה בבלעדיות ב-25 מותגי נעלים מובילים, הציגה בשואו רום החדש והמעוצב של החברה בבניין שרכשה ברחוב ביאליק בתל-אביב, את קולקציית המותגים לקיץ 2016, לימור אפלסי, מנהלת השיווק אמרה כי בתחילת יוני תעלה הקבוצה עם אתר סחר חדש שיכיל בתוכו את כל מותגי הקבוצה, ויקרא WE SHOES.

במשיקים: עמוס הורוביץ, מנכ"ל הקבוצה; מיכאל הורוביץ, משנה למנכ"ל; זוהר בנזינו, מנהל המדיה החברתית. על אף מזג האוויר החם, מהיום הופך אולם התצוגה להצגת דגמי חורף.

יובל לרפאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רונית רפאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

רונית רפאל, האישה והמותג, העניקה זו השנה השישית, טיפולי יופי לכוכבים המשתתפים בפסטיבל קאן. השנה השיקה רפאל, טיפול חדשני שמבוסס על ויטמין סי - Ultra power C Lift (אולטרה פאואר סי ליפט) הכוכבים התייצבו בספא של רפאל בקומה השביעית של מלון מרטינז בקאן. רפאל שחגגה יובל להולדתה, דלגה בין האירועים כולל המסיבה של תכשיטי "שופארד".

גבות או לא להיות

פלורנס טמים. רונית מטיאס,
פלורנס טמים/רונית מטיאס

פלורנס טמים מייסדת מותג לה בודואר, רשת צרפתית לעיצוב גבות וריסים, פתחה סניף ראשון בישראל בשכונת נווה-צדק, טמים שמקפידה להדריך את הצוות בעצמה, נחתה בישראל להשקת הסניף וסיפרה כי הקימה את הרשת בצרפת לפני כ-6 שנים, והיום הרשת מונה 12 סניפים, בזכות אהבתה לישראל, בחרה לפתוח את הסניף הראשון מחוץ לצרפת בישראל. הסניפים של לה בודואר בארץ ובצרפת מעוצבים באופן זהה.

בקטנה

-במרכז קריגר בחיפה הושקה MindUP- החממה הטכנולוגית הראשונה בתחום הרפואה הדיגיטלית, מייסודן של קרן ההון סיכון פיטנגו, יבמ, ענקית המכשור הרפואי מדטרוניק, המרכז הרפואי רמב"ם וקרן אימפקט פירסט. במשיקים: דן שורצמן מנכ"ל MindUP; פול הרמס, יזם הבית, מדטרוניק; ריק קפלן, מנכ"ל IBM ישראל; חמי פרס, שותף מנהל ומייסד קרן פיטנגו; פרופ' רפי ביאר, מנהל המרכז הרפואי רמב"ם; יונה יהב ראש העיר חיפה. בסוף האירוע נשמע צלצול ממושך, הנוכחים גילו שהסיבה לצפצוף היא השעונים החכמים של המרצים שהיו מכוילים להתריע לאחר ישיבה ממושכת.

- יגאל בראון מנכ"ל הבצפר של חברות הפרסום אירח את השר לביטחון פנים גלעד ארדן והמפכ"ל רוני אלשיך באירוע הסיום בנושא 'שיימינג' בקרב בני נוער ברשתות החברתיות. תלמידי מסלול ארט-דיירקשן קבלו משימה מהמשרד לביטחון פנים להציג תוצרים יצירתיים שיגבירו את המודעות בקרב ילדים ובני נוער לסכנות הטמונות וההשלכות של התופעה. ארדן ואלשיך התרשמו מהעבודות עם יוסי ארועטי, שותף במשרד דרורי ארועטי, יגאל שמיר, שותף גליקמן שמיר סמסונוב, אמיר גיא, מנכ"ל אדלר חומסקי ויו"ר איגוד הפרסום, גיל סמסונוב, שותף גליקמן שמיר סמסונוב, שני גרשי, סמנכ"ל קריאייטיב מקאן ואל.

KLA-Tencor- ישראל תרמה 37 מלגות בסכום של 80,000 ש"ח לסטודנטים ממגמות הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, מדעי המחשב ופיזיקה באוניברסיטת תל-אביב. המלגות חולקו בטקס בהשתתפות ד"ר עמי אפלבום, נשיא KLA-Tencor ישראל; רחל עשת, מנהלת משאבי אנוש בחברה; פרופ' יוסי רוזנוקס, דיקן הפקולטה להנדסה באוניברסיטת תל אביב; ופרופסור עדי אריה, ראש בית הספר להנדסת חשמל באוניברסיטה. פרופ' רוזנוקס לחברתKLA-Tencor , וציין כמה פעילויות אלה חשובות לחיבור בין האקדמיה לתעשייה ולתמיכה בסטודנטים מצטיינים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully