וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות: נשבית אספקת הדלק, דואר ורדיו

חיים ביאור

18.10.2002 / 7:19

העובדים מצפים להתקדמות במשא ומתן עד יום שבת בערב; צוותי האוצר וההסתדות נפגשו אתמול בערב - ללא תוצאות



השביתות במגזר הציבורי יימשכו ביום ראשון - כך העריכו אתמול (חמישי) גורמים בהסתדרות. זאת, אף שהממונה על השכר והסכמי עבודה במשרד האוצר, יובל רכלבסקי, וראשי הסתדרויות עובדי המדינה והפקידים ייפגשו במוצאי שבת להמשך המשא ומתן ביניהם. אם לא תחול תפנית במגעים, ההסתדרות מתכוונת לצרף בשבוע הקרוב לשיבושים את תחנות הדלק ובתי הזיקוק, שירותי הדואר, רשות השידור ושירותי המינהל באוניברסיטאות. השבתת הטיסות בנתב"ג ושירותי הרכבת צפויה בשלב מאוחר יותר.



בלשכת רכלבסקי נעשה אמש ניסיון להתגבר על המחלוקות המונעות את סיום השביתות, אך ללא תוצאות. רכלבסקי אמר שהציע למזכ"ל הסתדרות עובדי המדינה, עופר עייני, להפסיק את העיצומים לחודש, בו יתקיים מו"מ על השינויים המבניים במשרדי הממשלה שעובדי המדינה מתנגדים להם, מחשש שיגרמו לפיטורי אלפים מהם. לדברי רכלבסקי, עייני דחה את ההצעה.



לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים עומדת להציע להסתדרות כי במקום הסכם תוספת יוקר, ישולם מענק חד פעמי בסך 750 שקל לשנת 2002 כולה. מדובר בסכום שלא יהיה חלק מהשכר, כלומר - לא יהיה בסיס להפרשות סוציאליות או פנסיוניות. ואולם, ההסתדרות דחתה הצעה זו.



עובדי התברואה בעיריית תל אביב החליטו אתמול לפנות את האשפה מרחובות מרכזיים ואתרי בילוי, בשל חששה של המשטרה כי ערימות האשפה עלולות להיות יעד לפיגוע חבלני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully