וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר במניות אריקסון יופסק בבורסות פאריס, ציריך וגרמניה

יהודה שויצר

18.10.2002 / 20:41

אריקסון מסרה כי 99% מהיקפי המסחר מתבצעים בנאסד"ק, בלונדון ושטוקהולם; לדבריה, המסחר בבורסות אלה גורם לה נזק, מאחר שהוא כרוך בהוצאות שלה ושל משקיעיה



מניית אריקסון, יצרנית רשתות הסלולר הגדולה בעולם, תימחק מהמסחר בבורסות פאריס, ציריך וגרמניה לנוכח היקפי מסחר נמוכים. החברה, שדיווחה היום על הפסד נקי של 596 מיליון דולר ברבעון השלישי, מסרה כי המסחר בבורסות אלה גורם לה רק נזק, מאחר שהוא כרוך רק בהוצאות שלה ושל משקיעיה.



99% מהיקפי המסחר מתבצעים בנאסד"ק, בלונדון ושטוקהולם, ולכן המסחר, באופן הדרגתי, יהיה רק בבורסות הללו. החברה ציינה כי המחיקה הסופית זקוקה לאישור הרשויות.



חברת אריקסון דיווחה היום על גידול בהפסדיה ברבעון השלישי בשל הוצאות ארגון מחדש. החברה דיווחה עוד על ירידה של 29% במכירותיה לרמה של 3.6 מיליארד דולר לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת. כמו כן, ירד היקף ההזמנות ב-40.6% לרמה של 2.2 מיליארד דולר.



עם זאת, מניית החברה ממריאה בנאסד"ק לאחר שסמנכ"ל הכספים, סטן פורנל, אמר כי עסקי הליבה של החברה ישתפרו כבר ברבעון הנוכחי וכי החברה דבקה בתחזיותיה כי תשוב לרווחיות במחצית שנת 2003.



בכדי לעמוד ביעד שאפתני זה הובילה החברה סדרה של קיצוצים שבמסגרתם פוטרו כ-50 אלף עובדים וחלק מהפעילויות הפחות רווחיות הוצאו לקבלני משנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully