וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריקים שישדרגו לכם את סבב הברים

26.5.2016 / 15:08

ערן בידרמן, אמן התעתועים, הביא לישראל את טרנד ה'בר טריקס' הרותח – טריקים והתערבויות שכל אחד יכול ללמוד לבצע, לשדרוג כל בילוי לילי. אם תשימו לב טוב-טוב, תשיגו לעצמכם לא מעט צ'ייסרים חינם (ואולי גם מספרי טלפון) בסיבוב הברים הבא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדהימו את הקהל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטובת אלו מאיתנו שחיו במערה בשנה האחרונה, נציג את הטרנד: Bar Tricks. טריקים ואשליות שכל אחד יכול לבצע על הבר (אם רק נלמד אותו איך) באמצעות חפצים יומיומיים ופשוטים כמו מטבעות, גפרורים או צ'ייסרים. באמצעותם אפשר לשדרג כל דרינק משמים ל-"אחי, איך עשית את זה?" במקרה הסביר, ו-"בטח, קח את הטלפון (או הפייסבוק?) שלי" במקרה הטוב.

ערן בידרמן, אמן תעתועי חושים (שחלקכם אולי זוכרים בתור זה שהפיל את המאסטר, בתוכנית "מי יפיל את המאסטר?"), הוא הראשון להביא את הטרנד לברים המקומיים שלנו. ערן הגיע להראות לקהל הבליינים התל אביבי איך לבצע טריקים שרק נראים קסומים, אבל בפועל די פשוטים – ויהפכו אותם לשוברי קרח מקצועיים. צ'ייסר, מישהו?

יגרמייסטר, משקה שכבר שנים משדרג כל בילוי בבר למשהו שכיף לנסות להיזכר בו (אם מצליחים) זיהו את התופעה – והחליטו לקחת חסות על התוכן הוויראלי והמגניב הזה. ברגעי הקסם מלאי ה"וואו!", ה"איך עשית את זה?!" וה"אומייגד אומייגד אומייגד". אומייגד אינדיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully