וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך הארוכה שבסופה הפך הסטודנט גדעון לשר החינוך סער

5.6.2016 / 11:23

הימים בהם עבד ולמד במקביל, חשיבות ההשכלה בעידן שבו כולם מתמחים, ותחושת האחריות הכבדה כשקיבל את תיק החינוך. לרגל חגיגות 60 השנה לאוניברסיטת תל אביב, השר לשעבר גדעון סער מספר על התקופה שלמד בה, ונותן טיפ לסטודנטים

עריכת וידאו: רוני אורון

"עבדתי ולמדתי במקביל, ועם כל העומס - אתה עדיין לא במרוץ, אתה עדיין בהכנות למרוץ האמיתי, והזיכרון הוא נעים, תקופה נינוחה יחסית". כששר החינוך לשעבר גדעון סער סיים את לימודיו באוניברסיטת תל אביב, הוא הצטרף למרוץ הפוליטי, והפך לאחד הפוליטיקאים הבכירים בישראל.

"למדתי מספיק שנים כדי לקבל השכלה רחבה, וזה משהו חשוב בחיים", אומר סער, שסיים בהצטיינות תואר במדע המדינה באוניברסיטת תל אביב, והוא גם בוגר החוג למשפטים שלה. "דווקא בעידן שבו הכול הולך להתמחויות צרות, אני חושב שההשפעה של השכלה רחבה זה דבר מאוד מאוד חשוב".

"להיות שר חינוך זה משהו מיוחד ויוצא דופן", הוא מספר, "אתה נוגע בעתיד, יש לך אחריות גדולה מאוד, אני ממש זוכר שתקופה מאוד ארוכה הלכתי עם תחושה של כובד על הכתפיים, אני חושב שזה התפקיד הכי חשוב מכל התפקידים שעשיתי, ועשיתי הרבה".

לסער, שכיהן גם כשר הפנים ויו"ר הקואליציה, יש גם טיפ לסטודנטים הלומדים כיום באוניברסיטה: "אני ממליץ לדעת לבחור את אותם דברים שמעניינים ומהנים, ואתה יכול למצוא בהם עניין, כי בסופו של דבר זאת תקופה שצריך לדעת למצות אותה גם במחינת העניין וההנאה".

גם אתם בוגרי אוניברסיטת תל אביב? הבטיחו עוד היום את מקומכם באירוע החגיגי שיתקיים ב-6 ביוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully