וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרך החשיבה המנצחת של מנכ"לית בנק דיסקונט

5.6.2016 / 11:07

"אנחנו חיים בעולם דינמי, תחשבו איזה יכולות לרכוש כדי ללכת למקום הבא, ולא לפחד כלל". לילך אשר-טופילסקי צמחה בחוג לכלכלה וניהול, והפכה לאחת הנשים המשפיעות בישראל. סדרת כתבות לקראת כנס הבוגרים לציון 60 שנה לאוניברסיטת תל אביב

עריכת וידאו: רוני אורון

לאחר שסיימה בהצטיינות את לימודי התואר הראשון בכלכלה ובניהול באוניברסיטת תל אביב, יצאה לילך אשר טופילסקי עם בעלה ללימודים בארצות הברית ועבדה בחברת הייעוץ האסטרטגי בוסטון קונסלטינג גרופ. אחרי שחזרה לארץ היא צמחה בתוך עולם הבנקאות הישראלי ובשנת 2014 מונתה למנכ"לית בנק דיסקונט וליו"ר בנק מכרנתיל דיסקונט. "הזיכרון הכי חזק שלי היא החוויה לבוא למקום עם כזאת מצוינות, עם כל כך הרבה אנשים חכמים, ולפתוח את הראש", היא מספרת, לרגל חגיגות 60 השנים לאוניברסיטת תל אביב.

"שני מרצים הכי השפיעו עליי", אומרת אשר טופילסקי, "הראשון הוא אריאל רובינשטיין. הוא ניסה לשכנע אותי בגלל שיש לי ציונים טובים ללכת ללמוד מתמטיקה, כי הכי חשוב זה מתמטיקאים שיבואו לתחום הכלכלה. זה לא עזר לו, המשכתי לתחום הכלכלה והניהול. והשני הוא ד"ר יוסי בכר, שהוא היום יושב הראש שלי, והוא לימד אותי איך עושים חשבונאות מההתחלה".

"ההישג הכי גדול שלי הוא להיות במקום הזה - להיות המנכ"לית של בנק דיסקונט, ארגון מפואר שקיים כבר 80 שנה, ועל כתפיי האחריות לפתח את המקום ל-80 שנה הבאות, ולייצר בנקאות טובה יותר ללקוחות שלנו", היא אומר, ונותן טיפ לסטודנטים של היום אשר רוצים להיות מנהלים בעתיד, "כל מה שאתה עושה מושפע מהדרך שבה למדת לחשוב. לא משנה איזה קורס עשית. לדבר הבסיסי הזה, שלימדו אותך לאתגר כל הזמן, ללכת קדימה, לקחת חומר ללמוד אותו ולהוציא ממנו משהו חדש, זה משהו שלקחתי איתי וזה חשוב לכל מנהל. אנחנו חיים בעולם דינמי וצריך לזוז ממקום למקום, מתפקיד לתפקיד, לחשוב איזה יכולות אני צריך לרכוש כדי ללכת למקום הבא, ולא לפחד, לא לפחד בכלל".

גם אתם בוגרי אוניברסיטת תל אביב? הבטיחו עוד היום את מקומכם באירוע החגיגי שיתקיים ב-6 ביוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully