וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 דקות לים נקי - יוזמה חדשה תעורר מודעות לחוף הים

5.6.2016 / 16:38

שבוע האדם והים יצויין על ידי רשות הטבע והגנים, המשרד להגנת הסביבה ועמותת אקו אושן ויצטרף לשורת פעולות בינלאומיות בנושא

אושרי כהן.
אושרי כהן ישתתף בסרטון ההסברה

רשות הטבע והגנים, המשרד להגנת הסביבה ועמותת אקו אושן יציינו השנה את "שבוע אדם וים". השבוע יצויין בין התאריכים ה-3 ל-11 ביוני 2016 (בסמוך ליום האוקיינוסים הבינלאומי 8.6), במטרה לייצר מודעות בקרב הציבור על חשיבות השמירה על הים ומשאביו. השנה במרכז "שבוע אדם וים" תושק יוזמה של עמותת אקו אושן, המצטרפת ליוזמה בינלאומית, שמעודדת את המתרחצים ומשתמשי החוף להקדיש "2 דקות לים", בכל פעם שהם מגיעים לחוף.

במסגרת היוזמה יתבקשו המגיעים לחוף לאסוף פסולת, לצלם את עצמם ולהעלות תמונה עם התג 2minutebeachclean# לאינסטגרם הבינלאומי ולעמוד הפייסבוק הישראלי שתי דקות לים נקי. ייחודה של היוזמה היא בפשטות הביצוע ובהמשכיות שהוא מייצרת. הרעיון הוא שללא משאבים או התארגנות מוקדמת, כל אחד יכול לבצע פעולה פשוטה, בזמנו החופשי, בצורה קלה ומהנה. בצורה זו ניתן לשמר את ניקיון החופים והים לאורך כל השנה, בלי להיות תלויים בימי איסוף בודדים.

בנוסף למיזם ההסברה, יתקיימו במהלך השבוע פעילויות נרחבות ביניהן: סיורים מודרכים ופעילויות מהנות בשמורות הטבע ובגנים הלאומים, מאות בני נוער ומתנדבים שיהלכו בחופים ויסבירו לשוהים בחוף על חשיבות שמירת הניקיון, חלוקת שקיות בד בחופים, דוכני הסברה באירועי החוף, צלילות ניקיון , חותרים וסאפיסטים. כמו כן, יצא סרטון בהשתתפותו של השחקן אושרי כהן הקורא לרוחצים להצטרף ליוזמה ולהקדיש 2 דקות לים!

  • עוד באותו נושא:
  • חוף הים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully