וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעצב אלבומים לכל אירוע עם דמותה של הלו קיטי

6.6.2016 / 10:00

אם גם אתם כבר מכורים ליצירת אלבומים דיגיטליים לכל המשפחה, בוודאי תשמחו לשמוע על העיצובים החדשים איתם ניתן לעצב את האלבום - החתולה הכי מפורסמת בעולם מצטרפת לאלבום הדיגיטלי שלכם

שיגעון הלו קיטי. בן קלמר
אלבומים עם הדמות הפופולרית/בן קלמר

מהיום ניתן לעצב אלבומים דיגיטליים בכיכובה של החתולה הפופולרית הלו קיטי. וואלה! פרינט מציעה שני דגמי אלבומי הלו קיטי המאופיינים בדמות הכוכבת ובהבלטת הצבע הוורוד המאופיין לה והמשולבים בכל עמודי האלבום (ולא רק בכריכה). הלו קיטי אמנם הגיעה אלינו מתוך סדרה, אך האהדה למוצרי המותג מזמן כבר לא קשורה לצפייה בסדרה ופופולריות המותג רק הולך וגדל.

עיצוב האלבום עם הלו קיטי מתאים להכנת אלבומי ימי הולדת, אלבומי בת מצווה וכמובן גם לאלבום עונתי, כן יש כאלה שבסיום כל עונה מפיקים אלבום לסיכום הרגעים המתועדים והמקסימים מהעונה שחלפה, אתם כבר הכנתם את אלבום סיכום עונת האביב?

מלבד הכיף בשילוב הכוכבת הלו קיטי באלבום הדיגיטלי האישי, זוהי הפעם הראשונה שניתן להשתמש בדמויות בעיצוב אלבומי תמונות, שיתוף פעולה ייחודי של וואלה! פרינט עם בעלי מותג הלו-קיטי, חברת SUNRIO העולמית ו- LDI נציגי החברה בישראל הובילו לכך לאחר שהאחרונים הבינו כי מדובר בהדפסים איכותיים ומקצועיים השומרים על הערכים של "הלו קיטי" ומתאימים למותג.

בואו נודה, מרבית האוהדים של הלו קיטי, הן אוהדות, אך בקרוב צפויים להצטרף מותגים נוספים כמו "סמי הכבאי" ומותגי סופר הירו – באטמן, סופרמן, ווונדר-וומן, שייתנו מענה גם לאלבומי תמונות מעוצבים לבנים ולקהל שרוצה מותגים "מבוגרים" יותר זאת כמובן לצד עשרות העיצובים המיוחדים שצוות הגרפיקאים של וואלה!פרינט עיצב וממשיך לחדש כל הזמן.

בשנת 2011 עשתה החתולה עלייה לישראל וחנות דגל של מוצריה בלבד נפתחה במרכז. ניתן למצוא בחנות פריטים ומוצרים יום יומיים, כלי בית, מכשירי כתיבה, אקססוריז. כמו כן, ליין של לקים יצא בהשראתה ואפילו הושקו פתיתים של חברה מובילה.

להשיג בוואלה! פרינט מחיר לאלבום: החל מ- 35 שקל

כתבה פרסומית
  • עוד באותו נושא:
  • הלו קיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully