וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדל חתמה על הסכם עקרוני לרכישת קרן הפנסיה תאוצה

אילן מוסנאים

20.10.2002 / 11:00

הצדדים החלו במגעים בינואר 2000 בעת שמגדל רכשה את פעילות סוכנות סיימון ויזל, בעלת השליטה בתאוצה

חברת הביטוח מגדל ממשיכה לנסות להרחיב את תחומי הפעילות שלה. החברה מסרה הבוקר כי חתמה על הסכם עקרוני לרכישת חברת תאוצה - תשואה ושירות, המנהלת את קרן הפנסיה תאוצה וקרן כללית, הנמצאת בשלבי ייסוד. תאוצה הינה אחת מקרנות הפנסיה החדשות, שאושרו לראשונה לאחר 1995.

מגדל מציינת כי מדובר בהמשך של מגעים שניהלו הצדדים בתחילת שנת 2000. בינואר 2000 רכשה מגדל את הפעילות העסקית הביטוחית של סיימון ויזל בתמורה ל-85 מיליון שקל ומיזגה אותה עם אחת החברות הבנות שלה.

באותו מועד סיכמו הצדדים כי גם השליטה בקרן הפנסיה תאוצה ובחברה המנהלת של קופות הגמל וקרן ההשתלמות של בעלי סיימון ויזל תעבור לידי מגדל, במחיר שיסוכם בידי הצדדים.

הצדדים מציינים כי בשלב זה העסקה כפופה לבדיקת נאותות וחתימה על הסכם רכישה, קבלת אישורים במוסדות המוסמכים ואישורי הרשויות.

נציין כי המהלך האחרון משתלב בשורה של מהלכים שמגדל ביצעה בשנה האחרונה. כך, פורסם באחרונה כי החברה מנהלת מגעים לרכישת השליטה בבנק המזרחי (וזאת לאחר שבנק ישראל סירב לאשר את בקשתה להגדיל את האחזקה בבנק לאומי מעבר לרמה של 10%). לפני כן רכשה החברה את השליטה בחברת הברוקראז' - החברה המרכזית לניירות ערך, במטרה להרחיב את פעילותה בשוק ההון, כולל כניסה לתחום קרנות הנאמנות וניהול תיקי השקעות. בנוסף, החברה נכנסה לקונסורציום בראשות בנק לאומי, שיממן את עסקת גנד"ן-אי.די.בי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully