וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: עליות קלות של כ-0.6% במעו"ף בעקבות הוול סטריט; כור מתקנת בעלייה של 1.2%

אילן מוסנאים

20.10.2002 / 11:30

מחזור המסחר נמוך - 25 מיליון שקל; טבע עולה ב-1%; רוזבאד מטפסת ב-14% בעקבות ההודעה על רכישה עצמית של מניות; אף עסקה במניות רדויז'ן שהחלה להיסחר היום;



המדדים המובילים רושמים עליות שערים של כ-0.6%, בעקבות המשך המגמה החיובית בסוף השבוע בוול סטריט. הנאסד"ק סיים את המסחר בימים חמישי ושישי בעלייה מצטברת של כ-4.4% והדאו ג'ונס עלה בסוף השבוע בכ-3.6%. למרות העליות החדות בוול סטריט, המניות הדואליות פתחו את המסחר עם פערים מעורבים.



מדד המעו"ף רושם כעת עליות של 0.6% לרמה של 343.5 ומדד תל אביב 100 עולה ב-0.5% במחזור של 332.3 נקודות. התל-טק נסחר בעליות של 0.6%. מחזור המסחר נמוך ומסתכם בכ-25 מיליון שקל.



מניית כור עולה ב-1.2%. המניה מתקנת מעט אחרי הירידות החדות שרשמה בימים האחרונים מאז ההודעה של בנק הפועלים כי בכוונתו לחלק את האחזקה בקונצרן (כ-20% ממניות כור) כדיווידנד. הבוקר מפרסם עיתון "ידיעות אחרונות" ידיעה לפיה רשות ניירות ערך בודקת את ההתנהגות החריגה במניית כור בבורסה בשבועות שקדמו להודעה של בנק הפועלים, בחשד לכאורה לשימוש במידע פנים.



מניית טבע רושמת עליות של כ-1%. המניה, שסיימה את המסחר בארה"ב עם פער חיובי של 1.2%, מרכזת הבוקר את המחזור הגבוה בבורסה - 5 מיליון שקל.



מניות קבוצת אי.די.בי ממשיכות את מגמת העליות שהציגו ביום חמישי, בעקבות השלמת הסדר המימון של קבוצת גנדן לרכישת השליטה בקבוצה. מניית אי.די.בי אחזקות עולה הבוקר ב-0.5% ואי.די.בי פיתוח עולה ב-0.4%. מניות החברות הבנות כלל תעשיות ודסק"ש עולות ב-1.8% ו-1%.



מניית רוזבאד מטפסת ב-14.2%. החברה מסרה היום כי בכוונתה לבצע רכישה עצמית של מניותיה בהיקף של כ-7 מיליון שקל. החברה נסחרת היום בשווי של כ-82 מיליון שקל, כך שמדובר ברכישה של כ-8.5% ממניות החברה. המניות שיירכשו ייהפכו למניות רדומות.



המשקיעים לא מתרגשים מהצטרפותה של מניית רדוויז'ן , למסחר בתל אביב, ונכון לשעה זו לא בוצעה בה אף עסקה. החברה, המתמחה בהעברת קול ווידאו על גבי רשתות IP ונסחרת בוול סטריט לפי שווי של כ-90 מיליון דולר הינה החברה השביעית שהצטרפה השנה למסחר בתל אביב במסגרת הרישום הכפול.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully