וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקור כלכלי בכיר: "מחשבה חדשה באוצר בעניין שילוב בנקאות וביטוח, אך עדיין לא באופן גורף"

נתן ליפסון

20.10.2002 / 11:27

"המחשבה החדשה הזאת כוללת גם את שר האוצר סילבן שלום וגם את אגף שוק ההון, הביטוח והחיסכון" - עד כה מעוז ההתנגדות לשילוב בין שני סוגי הפעילות



"יש היום מחשבה חדשה באוצר בעניין שילוב בנקאות וביטוח, אך עדיין לא באופן גורף" - כך אומר עתה ל-TheMarker מקור כלכלי בכיר. לדברי המקור, "המחשבה החדשה הזאת כוללת גם את שר האוצר סילבן שלום וגם את אגף שוק ההון, הביטוח והחיסכון ומנהלו אייל בן שלוש", עד כה מעוז ההתנגדות לשילוב בין שני סוגי הפעילות.



המקור העריך כי בשלב הראשון תיבחן האפשרות לתת לבנקים למשכנתאות לשווק מוצרי ביטוח לנוטלי משכנתאות, וכי האפשרות לתת לבנקים המסחריים הגדולים לשווק מגוון רחב יחסית של מוצרי ביטוח עדיין לא תידון.



לפני כשבוע רמז נגיד בנק ישראל בנאומו בפני האסיפה הכללית של איגוד הבנקים כי יהיה מוכן לשקול לתת לבנקים לשלב בפעילותם גם פעילות מתחום הביטוח.



ברקע העמדה החדשה המתגבשת באוצר ובבנק ישראל, חברת הביטוח מגדל בוחנת אפשרות לרכוש חלק מגרעין השליטה בבנק המזרחי , בין היתר במטרה להשתמש בבנק טפחות כפלטפורמה לשיווק מוצרי הביטוח של מגדל. בכירים בענף הביטוח משוכנעים כי בסיכומו של דבר יותר שילוב בין פעילות בנקאית לפעילות ביטוח.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully